Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg er 21 år og studerende på multimediedesigner uddannelsen på 1. semester. Jeg søger en hjemmesideopgave for at øve mine programmerings- og designevner. Jeg har kendskab til (X)HTML, CSS, PHP (og Databaser) og en anelse Javascript, Flash m.m.

Jeg forventer ikke nogen betaling for mit arbejde, da jeg mest gør det for øvelsens og udfordringes skyld. Derudover synes jeg det kunne være sjovt at have et formål ved at lave en hjemmeside, som der måske var nogen der rent faktisk kunne få nytte af.

Skriv gerne til mig her i tråden eller på mail, hvis du har et mindre projekt til mig :) 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 01:54

Hejsa, Smile

så lige dit indlæg som lyder yderst interessant. Jeg har selv før studeret på multimediedesign uddannelsen men var nød til at droppe ud af første semester pga. forsk. projekter.

Det jeg skal have lavet er en ganske enkel hjemmeside med mit logo og profil tekst og knapelementer til div. tekster og nyheder. Min nystartet virksomhed hedder Creainvest og gør sig i reklame på internettet og sparring vedr. start af virksomhed.

Jeg har selv prøvet og få noget op og stå, men så bliver det lidt amatøragtigt og í frames som ikke virker mht. søgemaskineoptimering. Derfor mangler jeg lige det sidste i html-skill til at lave en fuldkommen hjemmeside i Dreamweaver.

Hvis det har din interesse må du meget gerne melde tilbage.

Creainvest...

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 08:40

Hejsa!

Jeg har et mindre projekt i skuffen jeg gerne vil have skudt i luften. Jeg har designet den lidt i hovedet, men kunne godt bruge en til at friske den lidt op.

Skal selvfølgelig nok uddybe det efter nærmere samtale!

Mvh Umut Ucler