Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg er 21 år og studerende på multimediedesigner uddannelsen på 1. semester. Jeg søger en hjemmesideopgave for at øve mine programmerings- og designevner. Jeg har kendskab til (X)HTML, CSS, PHP (og Databaser) og en anelse Javascript, Flash m.m.

Jeg forventer ikke nogen betaling for mit arbejde, da jeg mest gør det for øvelsens og udfordringes skyld. Derudover synes jeg det kunne være sjovt at have et formål ved at lave en hjemmeside, som der måske var nogen der rent faktisk kunne få nytte af.

Skriv gerne til mig her i tråden eller på mail, hvis du har et mindre projekt til mig :) 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 01:54

Hejsa, Smile

så lige dit indlæg som lyder yderst interessant. Jeg har selv før studeret på multimediedesign uddannelsen men var nød til at droppe ud af første semester pga. forsk. projekter.

Det jeg skal have lavet er en ganske enkel hjemmeside med mit logo og profil tekst og knapelementer til div. tekster og nyheder. Min nystartet virksomhed hedder Creainvest og gør sig i reklame på internettet og sparring vedr. start af virksomhed.

Jeg har selv prøvet og få noget op og stå, men så bliver det lidt amatøragtigt og í frames som ikke virker mht. søgemaskineoptimering. Derfor mangler jeg lige det sidste i html-skill til at lave en fuldkommen hjemmeside i Dreamweaver.

Hvis det har din interesse må du meget gerne melde tilbage.

Creainvest...

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 08:40

Hejsa!

Jeg har et mindre projekt i skuffen jeg gerne vil have skudt i luften. Jeg har designet den lidt i hovedet, men kunne godt bruge en til at friske den lidt op.

Skal selvfølgelig nok uddybe det efter nærmere samtale!

Mvh Umut Ucler

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 12:50

Mangler du en server legeplads, med database, er du velkommen til at kontakte mig Smile 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 16:48

Jeg kunne også godt bruge en gratis hjemmeside - bare en lille privat side. Skriv hvis du stadig har tid.

Tilmeldt 2. Dec 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:13

Hej igen

Jeg har fået en del tilbud om opgaver i dag, og det lyder alt sammen meget spændende. Jeg håber jeg får tid til at lave lidt forskelligt hen ad vejen.

Mange tak for alle henvendelser Smile 

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 23:40

Du må også meget gerne kontakte mig hvis du mangler et lidt større udfordring!

Jeg er villig til at betale + evt. reklame for dig på siden kontakt mig på PM hvis du stadig mangler noget at lave hehe :D

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 13:39

Hov, jeg har også brug for et privat familie projekt.. Der skal være bruger login, offentlig og privat fotoalbum..

Laves i PHP og MSQL 

Bare sig til hvis det kan friste.. 

Mange hilsner:/Thomas 

NB: Jeg skal nok lade være med at blande mig i det grafiske..Embarrassed 

Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:37

Hej!!!

Skal i gang med et redesign af vor firmaside og har en ide om hvordan den skal se ud fremover, så hvis du har tid - mod på dette, så kontakt mig venligst.

mvh

Johnny Petersen

www.netcop.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)