Lige så vigtigt som det er at kunne forudse opgangstider, er det at kunne forudse nedgangstider. En dygtig ledelse vil kunne forudse dette, og vil have forberedt virksomheden på dette - enten via fyringer, produktreduceringer, elller lignende. Nye produkter vil sandsynligvis ikke introduceres på disse tidspunkter, da det ville være for risikabelt. En dygtig ledelse får dirrigeret virksomheden sikkert igennem nedgangstider, så den er klar til opgangstider. Når der er nedgangstider skal man begynde at planlægge opgangstider. Når der er opgangstider skal man begynde at planlægge nedgangstider. Med venlig hilsen, www.mejensen.dk - meJensen Reklame ApS
|
Du skriver
Når der er nedgangstider skal man begynde at planlægge opgangstider. Når der er opgangstider skal man begynde at planlægge nedgangstider.
Men, historien idag viser bare, at bilfabrikkerne ikke kan planlægge godt nok, fordi der er for mange ukendte parametre og derfor fusionerer de, fordi de ikke kan tjene penge og mange bilfabrikker lukker endda.
Prøv bare at se hvem der laver de samme biler idag!!
Bliv gratis medlem