Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny virksomhed men med fast arbejde

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle
Undskyld hvis jeg har postet et forkert sted, men ved ikke lige hvor det passer ind.

Jeg har fast arbejde men ved siden af roder jeg med at starte egen virksomhed op.
Jeg har tænkt mig at beholde mit arbejde og se an om det med tiden kan løbe rundt.

Mit spørgsmål går så på hvordan man supportere brugere når man selv sidder i et fast arbejde og ikke lige er i stand til at tage telefonen.
Kan ikke forestille mig jeg bliver kimet ned men nogle henvendelser vil der sikkert være.
Det drejer sig om noget SAAS (software-as-a-service)

Mails vil jeg godt kunne svare på fra brugere.
Så tænker måske noget med garanti for svar på mails inden for ex 30min
Og hvis der er fejl kan de submitte dem på siden.

Der er ikke råd til at ansætte en supporter i starten. Og ved ikke om nogle evt vil gøre det for, lad os sige et beløb pr henvendelse.

Er der nogen der sidder med nogle gode ideer til hvordan man griber det an?

Venlig hilsen
Jvjensen

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror du kan finde en billig supporter i østen, hvis engelsksproget support er en mulighed. Så skal du heller ikke have dårlig samvittighed overfor din arbejdsgiver mht. at bruge arbejdstiden på supportmails.

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er selvfølgelig en mulighed.
Synes bare det lyder lidt sketchy at yde engelsktalende support fra østen

Tilmeldt 26. Jun 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes beløb pr henvendelse virker fair, selv for en dansk arbejder, som evt kan have det som et ved-siden-af job. Det er jo ikke fair at give, say, 1000kr hvis henvendelserne og graden af disse kun er f.eks. 500kr værd.

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også lidt det jeg tænker.
Om man kan få en evt pensionist til ved siden af pensionen at supportere.
Det ville selvfølgelig være almindelig support som jeg jo så ville få penge for, men tænker også bare ganske almindelige henvendelser som spørgsmål om produktet osv

Tilmeldt 26. Jun 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

God idé, men hvorfor lige en pensionist? Hvorfor ikke fx en ungarbejder, som et side-job?
Tror du ville få nogle henvendelser derigennem, også.

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker mere det skal være en der er i stand til at svare en tlf 8-16, og det er nok de færreste med et arbejde der kan det

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har en ide om det vil fungere at sige tlf henvendelser er fra efter 16? Og ellers f.eks mail.

Der må sidde en del med virksomheder som har job ved siden af?

Tilmeldt 26. Jun 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker bare at der er nogle ting, der nok ville kræve mail, da det er ting, der tager længere tid end noget der lige kan klares over telefonen.
Men ellers er efter 16 ikke en dårlig idé.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)