Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der et godt Prestashop forum ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en prestashop og en Wordpress side /shop.

Hvis jeg har et problem med WP er det let at finde steder for hjælp ( plus guides til næsten alt på nettet ) men når det kommer til Prestashop føler jeg mig godt nok lidt alene i verden.

Prestashop eget forum er der ikke meget hjælp / svar at få.
Så kender i et godt sted med aktive medlemmer som gerne svare og hjælper ?

Takker.
Mvh
Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders 

hvad er det præsis i PS du søger hjælp til er det opsætning guider m.v. eller er det sådan praktisk ???

Der er det danske Prestaforum på prestashops egen site , ellers har jeg haft meget glæde af at bruge Nemops.com der er super guider til opsætning moduler som er gratis i et vis omfang..

Venlig Hilsen

Steen - Selv PS shop ejer :-)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad kan du ikke få svar på her:

https://www.prestashop.com/forums/forum/40-dansk-danish/

Hvis det er mere komplicerede spørgsmål, synes jeg faktisk, at det engelske forum fungererer som et udmærket supplement.

Alternativ findes der denne danske facebook gruppe:

https://www.facebook.com/groups/prestashopdanmark/

Dbh. Elund

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lindblad1:

Hej Anders 

hvad er det præsis i PS du søger hjælp til er det opsætning guider m.v. eller er det sådan praktisk ???

Der er det danske Prestaforum på prestashops egen site , ellers har jeg haft meget glæde af at bruge Nemops.com der er super guider til opsætning moduler som er gratis i et vis omfang..

Venlig Hilsen

Steen - Selv PS shop ejer :-)

Hej

Tak for svar, jeg vil kigge paa Nemops.com.

Det er bare saadan generalt. Jeg synes ikke presta er saa nemt at finde rundt i som WP, bl.a http://www.amino.dk/forums/t/255708.aspx :-)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

elund.dk:

Hvad kan du ikke få svar på her:

https://www.prestashop.com/forums/forum/40-dansk-danish/

Hvis det er mere komplicerede spørgsmål, synes jeg faktisk, at det engelske forum fungererer som et udmærket supplement.

Alternativ findes der denne danske facebook gruppe:

https://www.facebook.com/groups/prestashopdanmark/

Dbh. Elund

Hej

Tak for svar og links. Var ikke klar over denne FB gruppe, prover det :)

Det er det engelske Presta forum jeg bruger eller prover uden det store held , var ikke klar over den danske del :) maa ogsaa proves.

mange tak

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Anders S:
Prestashop eget forum er der ikke meget hjælp / svar at få.


Dette har jeg også erfaret, og tit når jeg så har fået hjælpen. Så virker det til. At det er den samme lille håndfuld der altid yder hjælpen. Om det er fordi ikke særlig mange er gode til at hjælpe hinanden. Eller måske bare ikke føler sig gode nok til at hjælpe. Eller om det bare ikke er så mange der bruger dette forum i forhold til mange andre forum?

Det skal så siges jeg ikke særlig tit har brugt det engelske forum da jeg ikke er god til engelsk, da jeg synes det sjovere at lave noget andet i timerne i skolen (dumt ja).

Men det skal også siges at min tålmodighed er ikke så stor når der er noget jeg vil have løst. Så har jeg meget svært ved at vente flere dage på et svar.

Mvh. Kim

Tilmeldt 1. Dec 07
Indlæg ialt: 77
Fra  Iværksætter - Med flere virksomheder Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med her.

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Som en af de (vist nok) mest svarende på det danske forum, må jeg give jer lidt ret. Det er ganske få, og næsten altid de samme der hjælper. Folk anklager forum for at være en lukket klub (det er det bestemt ikke!)

Men tit og ofte (næsten altid) skriver folk nye indlæg med et minimum af oplysninger uden at læse retningslinier, så det bliver meget tidskrævende at hjælpe, og når man så hjælper, så får man ofte hverken feedback eller tak og indlægget rettes ikke til løst, så det er nemmere at hjælpe andre.

Det gør det meget lidt motiverende at bruge fritiden på at hjælpe folk, når de ikke vil hjælpe hinanden. Mange skriver spørgsmål, men gider ikke svare andre. Det kan et forum ikke bestå på. Så når vi fast er 4-5 der vil besvare spørgsmål endog meget udførligt på mange, men får nul og niks retur, ja så forsvinder motivationen vel, når vi har job, shop og måske konsulentvirksomhed ved siden af.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke den eneste kan jeg se :)

Fremover vil jeg give FB gruppen og den danske del af presta forum et forsog takker :)

Presta jeg forstaar helt sikker godt din situation. Men samligner man presta med WP saa er det langt nemmere at faa hjaelp til WP af en eller anden grund

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)