Jeg søger viden-gode råd om div. arbejd jemmefra firmaer, er der nogen der kan anbefale nogen..!?
Bev far for 6 måneder siden, så kunne godt tænke mig at komme til at være mere hjemme, derfor har jeg kigget nettet rundt efter
div. arbejd hjemmefra firmaer, men synes det virker en del uoverskueligt. Jeg søger noget hvor jeg ikke skal slippe mange hånøre for
at starte op, da jeg som sagt er blevet far for 6 mdr. sidem og det er ikke just billigt at blive forældre.. :) Håber her er nogen af jer som har prøvet og
haft god erfaring med en sådan arbejd hjemmefra fidus..
Når Du vil arbejde hjemmefra, vil Du så slikke frimærker og sætte dem på breve, telefonsalg, network marketing (som ikke er 100% hjemmebaseret), manuelt surf, HYPEs, investeringer, eget firma etc.?
Du kan arbejde hjemmefra på mange måder, hvad int. Du dig for?
Jeg søger viden-gode råd om div. arbejd jemmefra firmaer, er der nogen der kan anbefale nogen..!?
Bev far for 6 måneder siden, så kunne godt tænke mig at komme til at være mere hjemme, derfor har jeg kigget nettet rundt efter
div. arbejd hjemmefra firmaer, men synes det virker en del uoverskueligt. Jeg søger noget hvor jeg ikke skal slippe mange hånøre for
at starte op, da jeg som sagt er blevet far for 6 mdr. sidem og det er ikke just billigt at blive forældre.. :) Håber her er nogen af jer som har prøvet og
haft god erfaring med en sådan arbejd hjemmefra fidus..
Mange Hilsner Fra Dennis
Hej Dennis.
Du er velkommen til at kigge forbi min hjemmeside Shoppen, men hvis du forventer at du i løbet af kort tid tjener fuldtidsløn..... så er det nok ikke mit firma.... men ikke sagt at du ikke kan, blot at det måske er en urealistisk drøm.
Til gengæld har du som i alle andre former for firmaer inden for NM, muligheden for at skabe dit eget og være din egen. Det er sjovt og spændende, men det kræver tid, lyst og kreativitet at få det til at lykkes.
Jeg forstår udemærket dit behov og synes at ideen er god. Håber at du finder det der tiltaler dig. Tanja
Hejsa.. Jamen jeg interessere mig for mange ting, men tænker også at det jeg skal beskæftige mig med, skal være noget som tiden og kundekredsen kan bære! Hvis du forstår.. der skal jo være kunder til produkterne og omvendt produkter til kunderne. har ikke gjort 100 % op med mig selv at det skal være wellness eller andet, synes nemlig det er utrolig svært, men intet er nemt i starten jo.. Derfor jeg gerne vil spørge alle i kloge hoveder til råds først.. Smiler.. Er faktisk mere eller mindre ligeglad med om det er tandbørster eller biler jeg skal sælge, så længe der er et marked for det og at man kan få god hjælp-rådgivning med på vejen.. synes når man kigger på google efter hjemme arbejde, så deres intro'er for det til at se lidt pyramide agtigt ud.. Måske det bare er mig..
Hejsa.. Jamen jeg interessere mig for mange ting, men tænker også at det jeg skal beskæftige mig med, skal være noget som tiden og kundekredsen kan bære! Hvis du forstår.. der skal jo være kunder til produkterne og omvendt produkter til kunderne. har ikke gjort 100 % op med mig selv at det skal være wellness eller andet, synes nemlig det er utrolig svært, men intet er nemt i starten jo.. Derfor jeg gerne vil spørge alle i kloge hoveder til råds først.. Smiler.. Er faktisk mere eller mindre ligeglad med om det er tandbørster eller biler jeg skal sælge, så længe der er et marked for det og at man kan få god hjælp-rådgivning med på vejen.. synes når man kigger på google efter hjemme arbejde, så deres intro'er for det til at se lidt pyramide agtigt ud.. Måske det bare er mig..
Venligst Dennis
Der er seriøse firmaer og der er fuppere....
Det er svært at skelne, men kig i mlm-forum og bliv endnu mere i tvivl eller afklaret. Find en arbejdsform der passer dig. Hvis du er ligeglad, lugter det af at du vil tjene penge uanset hvad..... det er måske en god indstilling, men i min verden holder den ikke. Du skal "brænde" for det du sælger, ellers kan kunderne med det samme se at det er pengene der betyder noget og ikke god service og gode produkter. Sorry, men det er min opfattelse. Mht at brænde for noget, så skal det ikke tolkes at du skal missionere. Det er der desværre også en del der gør i NM branchen. Det virker heller ikke godt i forhold til kunderne. Du skal brænde for at sælge dine kunder et godt produkt, være klar til at give en god service og være loyal over for baglandet. Hvis du kan det, uanset hvad du skal sælge, så er du godt på vej.