Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpelt kassesystem i stedet for Paypal

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Østbirk
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Monbjerg Pil og Print Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Da paypal udfaser direkte kreditkortbetaling så man skal have en paypal konto for at bruge paypal betalinjg, må jeg finde et andet system.

I firefox skal der oprettes en konto, i explorer og crome virker kreditkort betaling endnu et stykke tid.

Kender i et simpelt kassesystem ala simplecart JS som kan snakke med epay eller de andre udbydere? Sælger fysiske varer så sikkerheden mht. javascript er ikke så vigtig.

Jeg ønsker ikke et stort sql baseret system, da alle mine HTML sider autogenereres fra et eksternt system og det virker fint.

Måske er der et bud på nogle som kan lave sådan et system til mig og hvad det vil koste?

Hilsen

Lars Svane

Her er mine sider som skal laves om, den ene kører i wordpress, men resten er html.

http://natursmykker.monbjergpil.dk

http://hemmeligesteder.dk

http://monbjergpil.dk

monbjergpil.dk Posca - Molotow - hobbymaterialer - Sten - Fossiler

Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Billig-Bredbånd.nu Skrevet kl. 17:23

Det er måske bare mig der sover helt vildt i timen, men hvor har du det fra at Paypal udfaser direkte kortbetaling? Post gerne linkBig Smile

Brug for nyt bredbånd? Tjek min side www.billig-bredbånd.nu ud!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:34

Det har der været snakket om længe. Det er en af grundende til at jeg ikke har dem på min side.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Østbirk
Tilmeldt 30. Sep 12
Fra  Monbjerg Pil og Print Skrevet kl. 18:48

Jeg skrev til dem da jeg opdagede at på Firefox skal der oprettes en paypal konto.

Må nok ikke poste mailen her, men der stod at det jo var nemt for kunderne bare at oprette en bruger og et password. Men hvis man kunne redegøre for det tab man ville have og har stor nok omsætning, kan man aller nådigst beholde direkte kreditkort checkout. Men med tiden vil dette også blive udfaset.

Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Billig-Bredbånd.nu Skrevet kl. 18:06

Lars Svane:

Jeg skrev til dem da jeg opdagede at på Firefox skal der oprettes en paypal konto.

Må nok ikke poste mailen her, men der stod at det jo var nemt for kunderne bare at oprette en bruger og et password. Men hvis man kunne redegøre for det tab man ville have og har stor nok omsætning, kan man aller nådigst beholde direkte kreditkort checkout. Men med tiden vil dette også blive udfaset.

Ok, troede der var meldt en specifik dato ud for total udfasning i f.eks. DK - men så kan jeg sove roligt (lidt endnu)

Brug for nyt bredbånd? Tjek min side www.billig-bredbånd.nu ud!

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 18:26
Fra Østbirk
Tilmeldt 30. Sep 12
Fra  Monbjerg Pil og Print Skrevet kl. 23:37

Brugte lige et par timer på at se på stripe. Det ligner paypal, men er meget mere besværlig. Som jeg læste i en blog, Hvorfor laver de ikke et eksempel på en kørende shop? En hvor man kan købe mere end en vare og hvor man bare kan copy/paste koden ind på sin egen side? Det ville gøre det noget nemmere. Det som stripe falder helt igennem på er at ens egen side skal være ssl/https. Det er gemt meget langt væk på deres side.

Men mange tak for svaret, det var et produkt som jeg slet ikke kendte.

Prøver lige at finde ud af hvad jeg skal gøre eller ikke gøre. Min afvisnings procent er ret lille. Folk går ind på min side for at købe mine produkter, så det er faktisk kun omkring 1 ud af 10 som lægger varer i kurven der ikke gennemfører købet.

Mit hack med method="post" onsubmit="logdata('Vare 7 er lagt i kurven');" som kalder formmail virker rigtigt godt så jeg endelig kan se hvad der sker på min side.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)