Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overdragelse af webshop uden CVR

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvordan vil det foregå, hvis jeg skal overdrage en webshop til en anden? Vi har et lille lager og noget indpakning, men det er vel bare at give dem det. Men, hvad skal jeg gøre angående domain, hosting, adgang til kontrolpanel, trustpilot og alt det der? Hvordan skal jeg overdrage domainet og hostingen? Jeg har hosted siden på meebox.

Tak på forhånd.

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:44
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

du har vel - selv uden CVR - ført regnskab og dine udgifter har du vel trukket fra. Jeg ved ikke hvordan du har gjort med lille lager og indpakning, men det er jo ikke en udgift i alle fald, så værdien af det, skal du tage ind som indtægt (eller lægge til dit overskud hvis du har trukket det fra som udgift) Det er første hak for dig selv

Så skal du sælge, og er det til en tredie person kan du sælge til den pris du vil - men de penge du får ind skal du tage til indtægt som alt andet salg og beskattes af

Hvis det er en nær ven, eller bror, så kan du ikke bare forære ting væk eller sælge til en krone, og slet ikke hvis du, som forventet, jo har trukket udgift til at købe domæne, adgang til kontrolpanel, trustpilot osv fra selv og derved sparet skat af det - Så skal det sælges til en korrekt værdi = markedspris, som så ofte vil være det du har givet for det, og igen - indtægten skal du tage op til skat og den der køber det får det så enten som udgift - eller som lagerværdi

venligst John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:02

Er der én, der kender svaret angående overførsel af domain, hosting, trustpilot og kontrolpaneladgangskode?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)