Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg 2015

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

ja for det er jo rent vrøvl- Det er vel ikke forbudt hverken hos de konservative eller enhedslisten og rent valg spam herinde. 

Hvis alle partiers støtter skal ud med den slags som vi i et iværksætter forum skal bruge tid på at klikke på, så holder det ikke. 

At Amino så har en chefholdning som støtter LA bevist i andre tråde - må de jo selv om - rend mig rent ud sagt - 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:

ja for det er jo rent vrøvl- Det er vel ikke forbudt hverken hos de konservative eller enhedslisten og rent valg spam herinde. 

Hvis alle partiers støtter skal ud med den slags som vi i et iværksætter forum skal bruge tid på at klikke på, så holder det ikke. 

At Amino så har en chefholdning som støtter LA bevist i andre tråde - må de jo selv om - rend mig rent ud sagt - 

vh John H

Du plejer nu at være garant for god tone her på siten, men det er vel næppe nogen stor åbenbaring at selvstændige og iværksættere oftest er drevet mere af en solid erhvervspolitik og ikke er helt så drevet af fordelingspolitikken.

Det er relativty nemt hvis ens virksomhed kun beskæftiger sig med Danmark at have en nepotistisk indadvendthed - Åh nej - de onde assosiale polske arbejdere der konkurrere med os stadig forholdsmæssigt rige danskere. Verden går dog ud over Valby Bakke og hvis ikke vi som nation holder op med vores klynk og tyrkertro på fordelingspolitik, så er der ikke penge til at tage sig af de mennesker der vitterlig har brug for et velfærdssystem - vores syge, gamle og handikappede.

Vi kan ikke blive ved med at udflage industri og landbrugsproduktion, for handel/konsulentvirksomhed skaber kun nettoværdi hvis de giver en netto valutaindtjening. Når virksomheder som Coloplast, Lego, Danfoss, Grundfos.... udflager tusindevis af industriarbejdspladser så bliver vi massivt fattigere.

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

DF! (Y)

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

John: du må meget undskylde at jeg ikke deler din holdning (dette er ikke en rigtig undskyldning).
Jeg er ikke enig med dig, men at tale ned til andre, som var de små børn, kan jeg ikke forstå at du kan tillade dig, men det er vel bare sådan du er - fred være med det.

Jeg respektere fuldt ud mennesker med andre en holdning end min. Det er det smukke ved dansk demokrati og ytringsfrihed, vi kan have forskellige holdninger.

God vind frem over

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 105
Fra  GD online Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)