Hejsa allesammen Er der nogen der kan fortælle mig hvor og hvordan jeg bedst markedføre min bogføringsvirksomhed? Jeg forestiller mig en plan som er målrettet og målbar. Jeg har efterhånden ret træt af at bruge min tid som gør-det-selv reklamemand. Jeg har haft kontakt til nogle reklamebureauer men synes ikke jeg bliver taget alvorligt. Jeg er træt af avisannoncer og radiospots som jeg alligevel skal bruge tid på at udfærdige tekst på (hvad f... skriver/siger man så det fænger????) og desuden uden effekt. Jeg er bogholderi og tal er mit speciale - det hænger ofte dårligt sammen med kreativitet ;-) |
Som det første skal du beslutte dig for en målgruppe. Når du har det kan du bedre finde ud af hvordan du kommunikere med dem. Noget du kan gøre allerede ret nemt er jo at begynde med en kampagne på nettet. Altså en google adwords kampagne. Der er, som du selv, ret mange på nettet der søger efter alt deres hjælp den vej. Små billige flyers du sætter i forruden på alle de håndværkerbiler du ser, er også en mulighed.Du kan også købe data fra CVR, f.eks alle nystartede virksomheder inden for afgrænsede kriterier, e.g. Alle aps og i/s startet inden for 3 måneder. Jeg har haft god succes med at sende breve, men der skal sendes mange breve, for hitraten er lav på den slags. 2-3 procent i mit tilfælde. Men radiospots for en bogholder er nok at skyde for langt hen over målet tror jeg.
Du er velkommmen til at skrive til mig for yderligere.
/Jesper