Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedømmelse af færdig webshop.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 31
Fra  thyst.dk Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Min webshop er endelig færdig, og jeg ville derfor utrolig gerne have lidt feedback fra jer :-) 

I finder den på thyst.dk

KH Amalie // THYST

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amalie!

Du har fået lavet en udemærket shop! Jeg synes dog der er nogle ting som halter, og ting som kunne gøres bedre.

Du får lige 7 ting jeg bemærkede ved en hurtig gennemgang :)

1. Få oversat ALT på din side. Der er rimelig mange steder, som mangler at blive oversat.

2. Din footer er meget tom. Få fyldt den ud med noget content :)

3. Din produkt siden kunne også godt bruge en overhaling

4. Tydeliggør hvorfor man skal handle ved det - gennemsigtighed med fragtpriser o.l.

5. Evt. tilføj en CTA knap på din kollektion side, når man hover henover produktet.

6. Du har kontakt en kontaktside, men du kunne med fordel også få lavet en kontaktformular.

7. Tilføj en CTA knap på din slider, eller evt. noget tekst.

Finder du nogen af punkterne interessant, og kan du ikke selv fikse det, er du velkommen til at kontakte mig.

Venlig hilsen
Mathias

Fra Odense
Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 31
Fra  thyst.dk Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Mathias! :) 

Nr. 1 har jeg godt tænkt på. Shopify har ikke dansk som et af de mulige sprog, så man skal selv "lære den det". Det arbejder jeg på :) 

Hvad mener du med nr. 3? 

KH Amalie

Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amalie

Generelt set - flot webshop.

Da siden hovedsageligt er på dansk, bør du oversætte det engelske til dansk. Det gælder Cart, Items, Search i topbaren, breadcrumbs, quantity og add to cart på produktsiden, sorteringen på produktarkivet og follow us i footeren. Checkout siden, Privacy- og Refund policy skal også oversættes

Jeg ville personligt fjerne "Powered by Spotify" helt i bunden.

Forsiden kan bruges bedre. Jeg ved ikke, hvad du sælger ud fra forsiden. Jeg måtte ind på flere produkter for at finde ud af, at det drejede sig om postkort og plakater.

Titlen på produktarkivet skal oversættes til dansk.

Det vil også være super med en mulighed for at betale med dankort.

Du mangler ordentlige metabeskrivelser på siderne.

Modtager ikke mails fra debatten - send PB for opfølgning

Fra Odense
Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 31
Fra  thyst.dk Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian:

Hej Amalie

Generelt set - flot webshop.

Da siden hovedsageligt er på dansk, bør du oversætte det engelske til dansk. Det gælder Cart, Items, Search i topbaren, breadcrumbs, quantity og add to cart på produktsiden, sorteringen på produktarkivet og follow us i footeren. Checkout siden, Privacy- og Refund policy skal også oversættes

Jeg ville personligt fjerne "Powered by Spotify" helt i bunden.

Forsiden kan bruges bedre. Jeg ved ikke, hvad du sælger ud fra forsiden. Jeg måtte ind på flere produkter for at finde ud af, at det drejede sig om postkort og plakater.

Titlen på produktarkivet skal oversættes til dansk.

Det vil også være super med en mulighed for at betale med dankort.

Du mangler ordentlige metabeskrivelser på siderne.

Mange tak! 

Jeg sad faktisk lige i dette sekund og fandt ud af hvordan jeg endelig kom af med "Powered by Spotify".

Men jeg vil helt klart tage et ekstra kig på forside og sprog så :) 

Fra Sabro
Tilmeldt 22. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Fra  i2uWebDesign Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville få oversat Engelsk til Dansk.

Jeg ville også tilføje en kontaktformular på kontakt siden

Add to Cart knapper ville jeg ændre farven på.

Ellers meget enkel siden, måske lidt for sort / hvid

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amalie 

Er det bevidst du har gjort det MEGET minimalistisk? Der er nærmest ingen beskrivende tekst på forsiden som indikerer dit sortiment eller koncept? Hvis det er et bevidst valg skal jeg ikke kommenterer på om det er en mangel, men hvis det ikke bygger på nogen form for tanke eller analyse vil jeg anbefale dig at få noget “kød“ på siden i form af nogle tekster. 

Få lavet en undermenu til handelsbetingelser og evt. kontaktside mm. Disse sider behøver du ikke at trække ligeså meget frem som din shop. 

Overvej hvorvidt du skal indsætte noget tekst på din slider. Evt. blot et produktnavn til at indikerer at der er tale om et produkt :-) 

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig i de andres betragtninger.

Vil dog tilføje at jeg syntes du skal tilføje flere produkter til forsiden eller som det mindre gøre det tydeligt at man skal klikke på slideren for at se det enkelte produkt.

Måske alle dine produkter bare skulle være på forsiden indtil du får flere end de 8 produkter.

Fra Odense
Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 31
Fra  thyst.dk Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar! 

Jeg tager jeres råd til mig og arbejder videre på den :) 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)