Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg bor på kollegie og vil gerne starte et ivs

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke jeg må lave min kollegie bolig til adresse hvad skal jeg gøre. jeg vil bare lave lidt hjemmeside ting. Affiliate. Kan jeg evt begynde og så lave det senere hvis jeg overskrider mit su fribeløb.  

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 07:29

Du kan godt begynde uden et CVR så længe du forventer at omsætte for under 50000 kr. I løbet af 12 mdr.

Men har du spurgt boligselskabet? En affiliate virksomhed er jo ikke noget der kræver fysiske anstaltninger.

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47152
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:43

Ja du kan bare starte uden CVR, så længde du ikke klart forventer at overskride 50.000 kr i omsætning (som i affiliate jo minder om fortjeneste da du ikke har større udgifter.

Det er tænkeligt du ikke må bruge kollegie til CVR det må du høre dem om, ellers forældres adresse eller andet når du en gang kommer frem til at skulle ha - enten personlig virksomhed der benytter VSO (billigere på en række områder end IVS) eller et selskab IVS. Se forskel på personlig med VSO og IVS her http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/personlig-virksomhed-is-eller-starte-i.html 

Her min E-bog om PERSONLIG VIRKSOMHED MED VSO - inl. PMV som er lille selskab uden moms -  stiftelse, regnskab, moms, huskelister - som kan være nyttigt

Her min E-bog om IVS SELSKABER - stiftelse, regnskab, moms, huskelister med mere

I første omgang kan du som sagt klare dig uden selskab eller med PMV, SU loftet er jo relativt højt, og så let er det ikke at tjene på affiliate, men skal du ha webshop skal du bruge CVR vil jeg sige. Bare sæt dig godt ind i alle former, og planlæg alt, så du ikke får noget du fortryder. At lukke et IVS igen f.eks. kan tage ½- 1 år, så vælg rigtigt fra start, ud fra så meget viden som muligt

god vind med det  John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)