Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt site skal finde brugere, kom gratis på forsiden

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iværksættere!

Jeg har lavet en ny hjemmeside til os der leder efter ambitiøse innovative samarbejds partnere.

Den blev uploadet for knap 2 dage siden, og har ikke været ude at markedsføre den endnu.

Ville gerne høre hvad i synes om den og hvad der kan gøres bedre for at tiltrækker brugere.

Som admin af siden kan jeg tilføje artikler til forsiden, så hvis der er nogen herinde som ligger inde med en artikel om deres succes historie, eller bare gerne ville markedsføre jeres virksomhed i form af en artikel på min side, så skriv endelig til mig!

Jeg arbejder stadig hårdt på nye features til siden, og på design og brugervenlighed, men nok om det, tag et kig og fortæl mig hvad i synes.

http://overstyr.dk

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 22:27

Start hellere med at få en til at læse korrektur på dine tekster.

Tilmeldt 2. Oct 11
Skrevet kl. 22:54

Tak for rådet. 

Men hvad mener du med hellere? 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 23:24

Der er nok ikke ret mange som vil have deres artikel ind på en side med så mange fejl.

Tilmeldt 2. Oct 11
Skrevet kl. 00:20

Jeg tror ikke du forstår konceptet af siden 

Tilmeldt 2. Oct 11
Skrevet kl. 00:22

Og hvis folk alligevel have en artikel liggende de gerne ville dele, kunne jeg ikke se hvorfor de ikke ville forære den og få gratis eksponering selvom der er stavefejl på siden. 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 00:25

Jeg forstår heller ikke konceptet - Men der er vildt mange stavefejl og det ser rodet ud :)

Tilmeldt 2. Oct 11
Skrevet kl. 00:57

Hej Mark, 

Jeg høre om mange der f.eks. har en idé til en app, som de ikke kan programmere selv, og derfor leder efter folk der gerne ville teamup med dem og lave det sammen, men de beskriver ikke deres idé godt nok, eller ved ikke hvordan de skal beskrive den, siden er til for at gøre det nemmere for dem.

Kan godt følge dig i at den ser lidt rodet ud, og er meget tom, men det skyldes self. at den er helt ny og mangler meget indhold, det indhold skal der findes nogle brugere som kan oprette til deres og sidens fordel.

Venner har tilbudt mig at hjælpe med tekster, men de har alle lidt travlt med studiet for tiden.

Artiklerne på forsiden kan kun administrares af mig, det er en form for blog.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:15

Jeg forstår udemærket konceptet, men synes stadig der er et stykke vej før jeg får lyst til at tilmelde mig.

Her er nogle forslag til forbedringer:

• Ret stavefejl, det virker uprofessionelt med så mange stavefejl, og det sænker troværdigheden.
  • Få skrevet nogle gode artikler, den der p.t. er på forsiden er efter min mening lidt noget vrøvl. Det har aldrig været billigere, nemmere eller hurtigere at starte et webprojekt op end nu (hvis du spørger mig, som har udviklet webløsninger siden 1990'erne). Betal evt. andre for at skrive dem i starten.
  • Lav nogle guides der beskriver hvordan man finder den rigtige partner (kompetencer, kemi, forventninger etc.).
  • Lav nogle guides der beskriver hvad man skal have styr på før man finder en partner (gælder begge veje).
  • Beskriv det juridiske aspekt i et partnerskab.

Jeg tror at du skal have noget information af høj kvalitet på siden for at lokke folk til at tilmelde sig. Der findes en del alternativer, som eks. Amino og diverse Facebook grupper. Så udnyt at du fokuserer på at matche folk, og tilbyd godt indhold specifikt for dette område.

Mvh Carsten

Tilmeldt 2. Oct 11
Skrevet kl. 01:53

Hej Carsten,

Tak for svaret! Det er virkelig noget jeg kan bruge til noget :)

Jeg har valgt at sætte hjemmesiden i maintenance mode indtil mindst alle dine punkter er blevet rettet og tilføjet!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)