Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd søges :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften folkens :) jeg er en kreativ sjæl der nu efterhånden har sørget for en del bordpynt og hygge til div fester og hjem ;) min bedre halvdel syntes efterhånden vi får brug for en større lejlighed da jeg fylder mere end et barn :-) jeg har nu tænkt et godt stykke tid på om det ikke er noget jeg skal kaste mig ud som et lille firma... Så kan jeg få en fin hjemmeside og måske et lille sted jeg kan "rode" men jeg er helt grøn her... Jeg ved noget med man ikke behøver moms registrere sig med mindre man har større indtægt end ca 50.000kr, men kan jeg trække noget som helst fra hvis jeg gør det? Og kan jeg trække km fra hvis jeg nu køre ud med tingende til folket? Håber nogen kan hjælpe mig lidt ind i dette nye univers :)

Karina

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 15:35

De 50.000 kr. er målt i forhold til omsætning, ikke indtjening
Men kan være en fordel at registrere sig, for ellers kan du ikke trække noget fra. Det er i hvert fald det nemmeste - Det er gratis - Og du kan blot køre regnskab i et excel-ark, det behøver ikke være noget fancy. Til gengæld kan du trække mange udgifter fra, nok også kørsel, men der er nok nogle regler der skal kigges på.

Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 16:09
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 17:33

Ja, så kan du trække alle udgifter fra. Værd at overveje - du er forresten velkommen til at hoppe på mit nyhedsbrev, hvis du ønsker gode startråd til din markedsføring - der er mange faldgruber. :)

Tilmeldt 28. May 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:53

Tusinde tak for svaret :) jeg er totalt grøn så jeg er bange får bare at kaste mig ud af det, det er jo bare at oprette et cvr nr og så jeg klar? Hvad hvis jeg finder mig et lille sted? Kan jeg så trække husleje fra? Eller noget af den?

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 16:54

Du kan trække husleje fra i skat, hvis du ikke bruger stedet til andet end virksomheden. Men måske skal du følge John Hannover online, han er skatteeksperten her på Amino.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)