Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste webhosting firma til meget tung webshop

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg beklager til webhosting.dk - jeg har fundet ud af at mit hotel fungerer ganske fint, men at det faktisk er siden, der er noget  galt med :) 

-- Hvis I derimod kender nogen, der kan opdatere min side, så den loader hurtigere ville det være lækkert.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal stadig vide hvilket shopsystem du bruger?
ellers bliver det svært!

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress :)

Du kan se en test her: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fwww.indiespil.dk%2FTV123%2Fwordpress&tab=desktop

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, den spiller ikke...
Må jeg give dig et opkald?

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

selvfølgelig! 28 40 60 51

Tilmeldt 4. Nov 14
Indlæg ialt: 50
Fra  www.Oplader.dk Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

hosting4real kan klart anbefales, super hurtige server samt utrolig hurtig respons på mail support :)

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 39
Fra  Jesper W. of Copenhagen Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hrnmnnh... jeg ville gætte på, at det er dit WP-tema, og/eller plugins, den er gal med. Prøv engang at deaktivere temaet og køre hastighedstest igen.

Du kan også installere Webhosting's eget hastighedstest-plugin til WP, du kan finde det via deres website

Nej, arbejder ikke for dem eller noget - men er enig i, at det er en klasse host, og det ville være synd, hvis du nu lavede alle mulige krumspring, og brugte alle mulige penge, blot fordi du er kommet for skade at installere et dårligt kodet tema.

Så vidt jeg kan se ud fra dit site, så findes der snesevis af temaer, der kan give dig, hvad du skal bruge - så find et velprogrammeret et, f.eks. fra Themify eller Themeforest, og se om ikke det hjælper.

:)

Jesper W.

Jeg hjælper virksomheder med at værdiforøge gennem kundeoplevelsen: www.jesperwille.com

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)