Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Kapital

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer,

Kan det passe, at jeg ikke kan kontakte en investorAmino Kapital uden at betale 995 kr. ekskl. moms?

Når jeg trykker på "Send en besked" står der, at jeg skal oprette en profil, jeg går ud fra, at det er en amino-profil, som jeg jo allerede har.

Nogen der kan hjælpe? Takker!

De bedste hilsner

Mohammed

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

jep - det er vel en beskyttelse af investorene,at kun de som mener det seriøst nok til at ville betale disse 995 kr kan komme igennem - en slags sluse. Ellers ville investorer næppe stå der, for de ville blive oversvømmet TROR jeg men ja, det kan passe

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John, tak for svar!

Jamen, hvad hvis man så finder ud af, at man ikke vil samarbejde? Så har man bare betalt forgæves eller?

De bedste hilsner

Mohammed

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nej, du har ikke betalt forgæves. De 995 kroner betaler du for at kunne oprette en annonce, hvor du søger kapital. Den skal du selvfølgeligt gøre så interessant, at du bliver kontaktet af andre potentielle investorer.

For enhver god case er det mindst 1.000 kr. værd at komme i kontakt med en skare af mulige investorer.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mohammed Al-Noury:

Hej John, tak for svar!

Jamen, hvad hvis man så finder ud af, at man ikke vil samarbejde? Så har man bare betalt forgæves eller?

ja - ligesom hvis du sætter en annonce i avisen for at sælge din sofa, og der ikke er købere - så er de penge spildt, eller job annonce og alle ansøgere er uinteressante. Det er en gambling, og tanken her er vel netop, at man skal tænke sig så godt om, med det man søger investor til, og formulere det så godt, at man virkeligt står med en seriøs chance - inden man kaster penge efter det. Det gør så, at investorerne kan holde ud at læse de, dermed færre - men mere seriøse - ansøgninger som kommer. 
Tro mig, jeg har selv stået som investor der, man får mange forslag

Der udgives ikke statik, det gør der vist i deres handel med virksomheder - nok fordi der er meget fortrolighed omkring investor. Min fornemmelse er, at man skal være klar over, at der er en absolut risiko for at pengene tabes. Omvendt, er projektet godt, ansøgning og forklaring fængende, så kan man få rigtig meget kontakt ud af at pengene. Se indad - er det spændende nok og godt nok dokumenteret i fremtid - indtjening - risiko - osv  inden du lægger det op. 

se evt http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/rad-til-investerings-ansgning.html og http://johnhannover.blogspot.dk/2015/01/hvorfor-du-skal-vre-prcis-over-for.html som kan gi lidt indtryk af forventninger

God vind med beslutningen i alle fald, og med en god løsning for dig

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker. Når man opretter en annonce, kan man så kontakte alle investorer?

De bedste hilsner

Mohammed

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det er jeg rimeligt sikker på. 

Du skal være glad for - og værdsætte at gebyret er der. Hvis det ikke var det, så vil der garanteret ikke være mange seriøse investore bag ved konceptet. :-)

God investor-jagt :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)