Ville såmænd meget gerne beholde dankort pga af gebyr. |
det er vrøvle argumentation i mine øjne. Det er en superbillig betalingsordning som danskerne generelt har enorm fordel af - og som betydelige danske webshops har enormt fordel af - i modsætning til alle andre ordninger der tager flere % af alle betalingerFirmaconnect.net:Personligt ville jeg elske at dankort døde helt
Dankort er i den grad en fordel. Det kan så være man synes NETS er dårligt - men man kan ikke ha dankort uden det er monopol - det ville være helt umuligt. Bankerne ville da givet gerne af med det - de får meget mere ud af al nethandel uden dankort - så en kamp mod dankort, fordi det for små shops er for dyrt, er for mig en helt forstyrret holding
De små har da masser af muligheder uden dankort - helt som de ville ha hvis dankort ikke fandtes. Hvorfor ønske dårligt for noget, som sparer danskerne for millioner af gebyrer? Det er en utrolig heldig ting, at vi har dankortet, og banker og kreditudbydere må så leve med, at vi slipper langt billigere, end uden dankortet
At ønske dankort skal dø for at gavne de små er totalt mangel på viden. De små villle intet spare - de ville ha samme opad bakke og ikke få billigere løsning, og alle danske forbrugere via butikker og alle større online handler, ville aflevere MEGET mere til banker og kreditselskaber end de gør idag. Underligt ønske helt ærligt
vh John H