Nu ved jeg at der er helt sikkert nogle fra dinero som sidder herind og helt sikkert vil kun besvar mit spørgsmål , men jeg har set en fejl som jeg netop har synes der har været mærkelig hele dagen i dag.
Når jeg skal skriv Telefonabonnement i beskrivelse så vil den ikke godkend tag det.. så den hopper bare over på det her:
den vælger konto Telefoni - men du kan vel sagtens skrive abonnement videre så der står telefoni i det blå og så stadigt teksten abonnement bag det
Crowd foreslår bare, at det er telefoni du skal bruge og derfor hedder kontoen det - og kun det, men din tekst må når jeg tester - da stadigt godt tilføjes abonnement
skriver du telefon - så ser du at du får TO forslag - telefoni eller mobiludstyr (køb af telefon modsat abonnement) og du ser du får mulighed for at svare om det er til dig selv eller til videresalg og du kan vælge om det er med eller uden moms, da telefoner B2B idag kan være med omvendt betalingspligt, så du ser, at Dinero bare guider dig til korrekt konto - men du må skrive alt det ekstra du vil, når du har bestemt JA det er telefoni jeg vil ha som konto
Skriv den tekst du ønsker - og klik så - i dette fald på telefoni som dækker dit formål for konto
Som jeg forsøgte at forklare dig på chatten, så er det ikke en fejl. Når du skeriver telefonabonnement, så godtager den telefoni fordi det er den konto vi bruger til dette. Det er også derfor at du ser at telefonabonnement står i parentes (telefonabonnement)
Kontoen hedder 7240 - Telefoni, og den kan du se i kontoplanen. Tryk på -> Regnskab -> Kontoplan
den vælger konto Telefoni - men du kan vel sagtens skrive abonnement videre så der står telefoni i det blå og så stadigt teksten abonnement bag det
Crowd foreslår bare, at det er telefoni du skal bruge og derfor hedder kontoen det - og kun det, men din tekst må når jeg tester - da stadigt godt tilføjes abonnement
skriver du telefon - så ser du at du får TO forslag - telefoni eller mobiludstyr (køb af telefon modsat abonnement) og du ser du får mulighed for at svare om det er til dig selv eller til videresalg og du kan vælge om det er med eller uden moms, da telefoner B2B idag kan være med omvendt betalingspligt, så du ser, at Dinero bare guider dig til korrekt konto - men du må skrive alt det ekstra du vil, når du har bestemt JA det er telefoni jeg vil ha som konto
Skriv den tekst du ønsker - og klik så - i dette fald på telefoni som dækker dit formål for konto
Husk evt skat af fri telefon
vh John Hannover
Så det vil sige at jeg skal bare gøre sådan her?, eller skal jeg bare tilføj abonnement efter?, hvis jeg prøver på det så kommer der ingen blå boks frem med det. Jeg har købt noget viderestilling til min mobil hos Firmafon som holder min åben og lukke tid.