Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativer til AdSense

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i den seneste tid surfet lidt rundt - og forsøgt at skabe mig et overblik over min indtjeningGoogle Adsense. AdSense er min primære indtægtskilde, og selvom jeg kan se, at jeg i sidste måned tjente 2 gange så mange dollars som jeg gjorde samme måned sidste år, kan jeg stort set ikke mærke det når jeg får det lavet om til danske kroner.

Findes der nogle reelle alternativer? Jeg har kigget på Yahoo! Publishers network, men det ser ud som om, at de kun tillader engelsksprogede sites. Det gør jeg ikke så meget i - så det er ikke relevant for mig.

Fortæl mig om jeres erfaringer, tanker og overvejelser omkring emnet!

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 09:07

Der må da være andre, der er i overvejelser om deres indtægter i USD?

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:27

skal jo lige nå at læse indlægget først... :-) ... det er ikke kommet i min reader før nu..

Adsense er jo den nemme løsning til at tjene penge på et website, også derfor det ikke altid er det som giver mest...

Der hvor der ligger rigtig mange penge er affiliate programmer... specielt at sælge ebøger som du skriver nogle artikler omkring er en gode måde at gøre det på...  (du kan fx. også benytte dig af mit aff. program til min nye ebog ;-) ... læs mere på http://webshop-hvordan.dk/blog :-))

Jeg har ikke prøvet Yahoo's desværre, men jeg tror ikke der er flere penge at hente der... der findes en masse andre adsense kopister, men det er mest amerikanske... for ex. "text link ads" ...

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 07:16

Det var da ingen hurtig reader du havde der :)

Jeg har ledt efter affiliate programmer som dit - desværre har jeg ingen websites, hvor opstart af webshop på nogen måde interesserer mine brugere, men der er da sikkert andre også! Det vil jeg prøve at Google lidt på.

Det jeg egentlig ledte efter, var et program lignende Google AdSense, hvor man får udbetalt sine penge til dollarkursen for 5 år siden.. hehehe Smile Who knows - det kunne da være ret fedt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)