Istedet for at se hvilket system I skal bruge så syntes jeg at I skal lave en liste over ting I vil have med og så sende den til forskellige bureauer/udviklere og høre om en pris m.m. Ud fra dem I snakker godt med kan I så finde ud af hvilket system I skal benytte. Det vigtigste er ikke systemet, men at dem der skal lave jeres webshop for jer er til at få fat i/at snakke med. Med det så kan de lave alle mulige tricks så I får det bedste værktøj til jeres shop.
For lige at slå det fast med 7-tommer søm. Der er INTET system der er det bedste!!! - det er bevist gang på gang. Det hele handler om de troldmænd som sidder med jeres site og tryller.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Det er nok mest sandsynligt, at man kan finde en "lavpris-løsning" med Wordpress - de ting, du taler om, kan du næsten helt sikkert klare, i hvert fald på "basis-niveau", med gratis (eller meget billige) moduler & temaer, og eftersom WP er mest brugervenligt, så er det nok også med det, at I vil have færrest udgifter til eksterne udviklere m.m.
Magento er godt, men det er altså noget langhåret i brug (og så er der det dér med, at det har det med at være langsomt, det er ikke godt for brugeroplevelsen) - selv hvis man sætter tid af og lærer sig selv, hvordan det fungerer (der findes en del web-ressourcer - men igen, ikke så mange som for Wordpress), ender man helt sikkert med at bruge mere tid på en Magento-løsning end på en WP.
:)
Jesper W.
Jeg hjælper virksomheder med at værdiforøge gennem kundeoplevelsen: www.jesperwille.com