Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mac udvikler søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis der er nogle af jer kære debattører der kender en Mac udvikler der kan lave en klient version af SPAMfighter til Mac, så smid ham/hende lige i min retning.

Dbh Martin
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej, nu må du altså stoppe, Martin. En ting er er du bruger Comic Sans, men at du nu også kaster dig over Mac er dråben ...
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin, hvaaa'' er det bare for at jeg ikke længere kan bruge undskyldningen om at spamfighter ikke "virker" til Mac for at slippe, at du er gået i gang med det projekt?

Jeg kender desværre ikke lige nogle desiderede udviklere, men du burde da kunne finde nogen på rent-a-coder eller lignende?

Alternativ drop et indlæg på www.macnyt.dk ''s forum. Der hænger der en del Mac-folk ud som måske kan hjælpe.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 5/10/2005 6:01:18 PM Forfatter: Mikkel deMib Nej, nu må du altså stoppe, Martin. En ting er er du bruger Comic Sans, men at du nu også kaster dig over Mac er dråben ...


He he he, der er penge i Mac brugere. De er vant til at betale for alt, så dem vil jeg moderligt gerne have fingre i

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 5/10/2005 7:15:24 PM Forfatter: Oscar Eg Gensmann Martin, hvaaa'' er det bare for at jeg ikke længere kan bruge undskyldningen om at spamfighter ikke ''virker'' til Mac for at slippe, at du er gået i gang med det projekt? Jeg kender desværre ikke lige nogle desiderede udviklere, men du burde da kunne finde nogen på rent-a-coder eller lignende? Alternativ drop et indlæg på www.macnyt.dk ''s forum. Der hænger der en del Mac-folk ud som måske kan hjælpe.


Nej, der er penge i jer metrosexuelle dyr :-)
Vi har faktik forsøgt på Rent A Coder, men der var ikke bid. Macnyt kigger jeg lige på.
Jeg har dog lige fået mailet adressen på en muligt koder, så det er fint.

Tak for hjælp!

Dbh Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kender en f*nd*ns dygtig mac-koder. Fordi han er så dygtig, har han selvfølgelig travlt, og så er han også lidt dyrere end de 15-årige du finder på eksperten.

Men er du interesseret, så send mig en email på vadskaer@gmail.com, så skal jeg give dig hans adresse.

M.v.h.

Molvins
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Takker, jeg vil meget gerne have hans mailadresse, gider du at smide den til mig: martin@spamfighter.com

Dbh Martin
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)