Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad laver du i fritiden?

Side 6 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/13/2006 11:51:07 AM Forfatter: Mikkel deMib
Jeg er selv en halv-gammel mand på snart 40, men heldigvis har jeg giftet mig med en ung, smuk og sexet kvinde der er 10 år yngre og det giver jo lidt ekstra tid at trække på :) Vi har dog allerede fået 2 børn inden Pernille blev over 30 så helt veden siden af biologien er vi ikke.

Det kunne være at man skulle prøve det!! men det kunne godt være at min kone ikke syntes om det

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:23
Dato: 2/13/2006 12:16:38 PM Forfatter: Henrik Nielsen [QUOTE]]
Hans, kunne du ikke prøve at forklare mig hvordan det relaterer til mit oprindelige indlæg?

Det forholder sig ikke til dit oprindelige indlæg...
Det var faktisk også derfor, jeg senere spørger til folks helikoptere.
Beklager, at jeg "stjal" tråden.

mvh Hans
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 15:07
Min fritid (dvs tid jeg ikke bruger på firma) går på at uddanne mig på CBS, danse latin samt lidt svømning når der er tid... Til sommer håber jeg på at få tid til vandpolo og basketball.
mens jeg laver alt det andet kører min (½ syge?) hjerne altid på fuldedrøn omkring forretningsplaner, nye ideer etc.
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 16:20
Mikkel nej men kan vise dig nogle rigtigte eksempler, hvis det er ?

Et hurtigt kunne være hos min egen mor. Hun fødte mig som 17 årige og min mindste søster som 34 årige. Vi er begge sunde og raske.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:32
Videnskab og anekdotiske eksempler er to helt forskellige ting. Du kan også finde folk der har røget i 70 år og stadig lever men det betyder ikke at det er sundt
Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 19:20

Hejsa et lille fritidspip herfra

Som jeg allerede har nævnt på et par andre tråde har jeg både en smuk kone og et par skønne knægte på 4 og 6 år. Tiden går mest med at hygge med familien, lave spil, venner og lidt fodbold (alt for lidt). Men det vigtigste er familien.
Jeg har fulgt lidt i debatten omkring det at være forælder/forældre. det vigtige er ikke om I er der meget eller lidt, om I er unge eller gamle, det sindsygt vigtige er at I er der når I er der. At I ikke lige skal et eller andet men er nærværende.
det prøver jeg selv at praktisere og nu vil jeg så gå ud og hjælpe med at bade ungerne, læse godnathistorie lave te til konen og så kommer jeg nok tilbage hertil om et par timer.
Nicholas
Nicholas Jensen
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:06
Side 6 ud af 6 (57 indlæg)