Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Murer mangler kunder

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 106
Fra  Jim Drejer Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Aminoer

Jeg er murermester og mangler kunder i forretningen.

Det skal lige siges at kapitalen er meget lav, så råd der inkludere investeringer, i form af diverse online annonceringer, markedsføring eller lignende er der bare ikke råd til pt.

Jeg har en facebook side, hvor jeg ligger billeder og tilbud ud. Jeg syntes selv jeg gør en del for at folk skal "like" og dele mine opslag, men 23 likes er ikke mange.

Hvis i Aminoer har mod på det. kunne i så ikke besøg min facebook side og give en feedback her, for hvad i mener kunne gøres bedre, og evt give jeres besyv på hvilket tilbud i syntes kunne relevant, altså om det er flise arbejde, puds arbejde fuge arbejde etc.

https://www.facebook.com/murerfirmaetjimdrejer?fref=ts

MVH

Murerfirmaet Jim Drejer

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jim 

Jeg tvivler på at du skal satse på Facebook som primært medie for din marketing indenfor murerfaget. Du bliver i min optik nødt til at tænke i andre baner. Hvis pengene er små, jeg vil satse på at få en masse lokal omtale ved at gå rundt med løbesedler, eller være synlig igennem den lokale sportforening, selvom du selvfølgelig siger at pengene er små. 

Du må eventuelt kontakte andre firmaer i omegnen, og spørger og du må være underleverandør? 

Som webmand faldt jeg over du ingen hjemmeside har overhovedet. Dette bør du i min optik overveje kraftigt. Hvis du selv har mod på det, kan du jo altid selv prøve dig frem via open source løsning som WordPress. Din hjemmeside er dit online visitkort, hvor potentielle kunder kan finde dig via lokale søgninger, såfremt du sørger for at have nogle gode tekster på hjemmesiden. 

Så mit råd vil være: Fjern fokus fra din Facebook side i første omgang. Facebook er en socialt medie hvor folk deler livstil, trends samt oplevelser. Det er ikke stedet hvor man finder en murer leverandør i min optik. 

Hvis du har spørgsmål til hjemmesidearbejdet, skal du altid være velkommen til at kontakte mig :-) 

God dag! 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jim Drejer:
Det skal lige siges at kapitalen er meget lav, så råd der inkludere investeringer, i form af diverse online annonceringer, markedsføring eller lignende er der bare ikke råd til pt.

Der skal penge ud før der kommer penge ind. Prøv et par små tekst annoncer i din lokale ugeavis. behøver ikke at koste ret meget hvis du selv laver dem online. Hvor er din hjemmeside ?. Hvis du ikke har en så få det i en fart. det er jo den vej kunderne finder dig nu om dage. Du kan jo starte med at prøve selv det koster ingenting. Tryk selv nogle Flyers og hæng dem op og del dem ud i hele lokal området, det kan gøres rimeligt billigt.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Slagelse
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 106
Fra  Jim Drejer Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Tak for dit svar :-)

Det med hjemmeside, kan jeg så oplyse at jeg har haft en hjemmeside, opbygget via Vistaprint igennem 3 år.

Detsvære har det vist sig til at min hjemmeside ingen interesse havde for kunderne, jeg reklamerede på visitkort, på løbesedler, på mine skriftlige tilbud, den stod på min afsender i e-mailen, jeg har haft annonce i avisen, jeg reklamerede via facebook med hjemmesiden og alligevel kunne jeg se i statistikken at der var 0 besøgenden.

Jeg har været ude hos andre lokale firmaer og ligge visit kort, en enkelt bad om at få et, men der er ingen henvendelser.

Dog kan jeg se at det tilbud jeg fornyelig lage ud via min facebook side er nået ud til 245 personer, hvilket er rekord hos mig.

VH

Murerfirmaet Jim Drejer 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jim Drejer:

Dog kan jeg se at det tilbud jeg fornyelig lage ud via min facebook side er nået ud til 245 personer, hvilket er rekord hos mig.

245 personer er sikkert forholdsvis meget i din perspektiv, men hvor er chancen for at disse er relevante for dine ydelser? På Facebook skyder de med meget sprede hagl. 

Få banket en hjemmeside op, og prøv dig frem med Google AdWords for en mindre budget. Du kunne starte med et lille beløb 1.000 kr. pr. mdr. 

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vi stod lidt i samme situation for nogle år siden, men var også helt klar over, at vi var nødt til at have en hjemmeside.

Vi smed de allersidste penge vi havde på en hjemmeside og på en måneds Adwords annoncering. Det var virkelig ikke ret meget, tror vi gav 1.500 for hjemmesiden og smed måske 3.000 efter Adwords...så måtte det briste eller bærer. Havde vi ikke gjort det var det klart bristet.

Vores Adwords blev hacket sidste år, og de 14 dage hvor vi ikke kunne bruge vores konto lå firmaet helt dødt. Det samme har gjort sig gældende her i 2015, hvor vores hjemmeside har været hacket 2 gange på ganske kort tid.

Summa Sumarum, uden Adwords og hjemmeside kunne vi lige så godt lukke biksen. Det går lidt bedre nu, hvor vi får lidt flere kundehenvendelser gennem tidligere kunder, er blevet tilknyttet ejendomme osv...men vi var ALDRIG nået dertil uden hjemmeside og adwords.

Selvom vores hjemmeside stadig lider under hacking og bestemt har en masse arbejde foran sig, er den nødt til at være i luften, ellers sker der INGENTING. Vores kunder findes ikke på facebook eller andre sociale medier....det kan være en hyggelig og finurlig tillægside til en eksisterende hjemmeside, men kan efter min mening aldrig stå alene indenfor håndværk. Vores faste samarbejdspartner (Tagmand) måtte også smide håndklædet i ringen for nyligt, og skifte facebook ud med en hjemmeside.

Hvis jeg var dig ville jeg skrabe de allersidste kroner sammen og få det op at stå, så skal du nok komme over på den anden side.

Håber du kommer over bumpet.

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det handler om at blive fundet af dem som har behov for jeres ydelser. 
Dem som har behov for jeres ydelser, hvor søger de og hvem spørge de?
I dag er det nemmest at komme via netværk (mund til mund), så hvordan kan du understøtte det bedst og hurtigst muligt?
Mange vil søge på google efter BYNAVN sammen med KEYWORDS som din ydelse efterspørges med.
Er du interesseret så vil jeg gerne oprette en CASE med dig hvordan du kan bruge Sociale medier og samle dem på én side,
som at du kan sende eller bruge i din markedsføring. Det skal ikke koste dig noget pga. at jeg samler CASES og hjælper folk
med at komme frem med deres forretning. jeg bruger www.iflowr.info til dette.
De store platforme kan give de links til peger på din side mere værdi.
Det er ikke sikkert at det behøver at være mere end én enkelt side at du behøver, men indholdet skal være i orden på den.
Så hvorfor ikke samle dit indhold på Online Services og bruge den power som de 1000000 udviklere der arbejder er med til at skabe.
Så har du dit CMS derude fordelt over mange platforme og materialet skal du alligevel producere. Indholdet før at du kan drive kunder til dig.

1. En video hvor du fortæller om hvilken værdi du kan levere og hvordan du arbejder gerne med kant til andre, hvordan er du anderledes? (Youtube)
2. Produkt brochuren eller noget med priser på (Slideshare)
3. CASES på udført arbejde (Facebook)
4. Nogle produktskud (pinterest eller intragram)
5. Evt. en formular for mere information hvor du kan sende automatiske mails ud f.eks. 1 hver 1/2 år.
6. Få en anden profil på din facebook, den er for kedelig. Du skal have noget med som er sjovt f.eks. hunden hjælper med at komme med mursten osv.
7. En fysisk adresse hvis du vil ud med den (google maps)

SEND DET TIL MIG

Så skal jeg nok samle det på en side til dig, iflowr er gratis at bruge med 3 sider og du kan også få domænenavnet på for lidt ekstra betaling.

Frisk hilsen ;)

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jim Drejer:
Det med hjemmeside, kan jeg så oplyse at jeg har haft en hjemmeside, opbygget via Vistaprint igennem 3 år.

Glemte lige at kommenterer på den her. En hjemmeside er ikke meget værd, hvis den ikke kan findes af Google. Nu kender jeg ikke Vistaprints løsninger, men lige umiddelbart skærer det i mine ører.

Når jeg siger hjemmeside er det klart i relation til en Adwords kampagne også, ellers bliver det noget op ad bakke, især hvis SEO ikke sidder lige i skabet :-)

Find dig et billigt webhotel, One eller nogle af de andre, og få implementeret en Wordpress løsning. Det kan gøres meget hurtigt og relativ billigt. Og sæt så adwords kampagner op bagefter. Det er det eneste der virker.

Vi har også delt flyers ud til vi var ved at falde om, hængt sedler op, annonce i lokalavisen, historie i lokalavisen osv...intet af det gav noget som helst..... det eneste der nogensinde har givet os kunder er Adwords og henvisninger fra gamle kunder....som jo altså kom fra Adwords i første omgang.

Jeg ved godt at det virker skræmmende at skulle smide flere 1000 kroner og ikke vide om der kommer noget ud af det...jeg havde præcis de samme tanker, men det gør der. Hvis det er bare nogenlunde sat op skal det nok betale sig. Google hjælper dig med opsættelsen af din første kampagne, ganske gratis...

 

Natasha

 

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vistaprint køber domæne navnet for dig og så lejer de det til dig. Så med mindre du kommer med det selv så står Vistaprint som ejere af dit domænenavn.
Det står i deres betingelser og det er ikke sjovt at havne der!

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Natasha - Skrot din vistaprint hjemmeside og få naboens knægt til at lave en fed en til dig. Få den op på Unoeuro eller lign, og start så med at lave lidt Adwords og se, hvor det bærer dig hen.

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)