Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinduespudsersystem

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har sårdan et system, med abbonemet og faktura system i PDF, kan integreres til et økonomi system og køre via web.

Den kan levere filer til PBS osv. Der kan også betales med dankort online, eller kunde få en email og få betalt med dankort der.

Der er mange moduler muligheder. Vores priser starter fra kr. kr. 12.500,-  eller  kr. kr. 875 pr. mnd.

NB ! priser er eks moms

Ring til os på 70 20 11 04

/ Robert Radut rr@webia.dk www.webia.dk 70 20 11 04
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 01:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan lave et til dig i Excel. Men den kan nok ikke virke sammen med din bank. Med mindre du kan exportere til et excel ark fra din bank. Det kan de fleste. Så kan jeg lave en automatisk løsning i Excel.

Pris 500 jyske dollas.

Mvh.

Remy Jessen Lorenzen

remy@380.dk

Tilmeldt 20. Feb 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:43

Hej Michaela,

der findes da systemer på markedet til slags, også tilpasset rengøring og vinduespolering.

send mig en mail hvis du vil have mere info

har vist info på 2 - 3 forskellige til at ligge 

Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:01

Hej Mikaela

Har et system der har automatisk syncronisering med banken se mere på www.forrit.fo , de taler dansk ;-)

Du kan også se prisen på de foskellige moduler hvis du kan læse færøsk

Tilmeldt 20. Feb 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 10:36

det på færøisk er det ikke revision ?? jeg kan dog ikke læse sproget men skyder lidt i den retning

Der findes systemer på markedet som indeholder:

- turplanlægning - med interval 1 uge 2 uger 3 uger - første tirsdag/fast dag i måneden ect.,

- fakturering/ masse fakturering efter turlister evt pbs løsning,

- recoursestyring af jobs og medarbejdere

- når en medarbejder er tilkynyttet et job bliver lønnen beregnet herefter, derved har du løndokumentation

eneste jeg ikke er klar over er hvordan med banken, jeg kunne forestille mig det evt skal udlæses fra bankog indlæses i system

Fra København
Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 15
Fra  InfoShare Skrevet kl. 13:51

Vores program CubicAccounts kan læse netbank filer fra et par af de største banker og stille posteringerne op i forhold til projekter, kunder o.s.v. Du kan finde mere om det her: http://www.infoshare.dk/produkter/so04.shtml?id=0&pm=Regnskab%20og%20bogføring. Du kan downloade en gratis demoversion, men det er faktisk en fuld version - bestem selv hvad du vil betale efter dets nytteværdi fra kr 0 til kr ...

Vores tidsregistreringssystem InfoTime har en funktion til automatisk turplanlægning og udskrivning af årskalender til kunder - denne funktion er lavet til et vinduespudserfirma. Du kan se mere og downloade en demoversion her: http://www.infoshare.dk/produkter/info00.shtml?id=0&pm=Tidsregistrering (Pris fra 1.980 kr)

Vores program SimpelFaktura er beregnet til enkelt og hurtigt at skrive fakturaer og holde styr på kundesaldo og (stort set) ikke andet. Det er lavet i erkendelse af, at mange iværksættere og selvstændige har brug for at skrive fakturaer men ikke har lyst til at sætte sig ind i et fuldt system til finansbogholderi m.v.Det kan du se mere om her: http://www.infoshare.dk/produkter/sl11.shtml?id=0&pm=Simple%20Serien (Pris 1.400 kr)

Hvis du er interesseret kan jeg give dig et tilbud på at bygge de 3 programmer sammen - kontakt mig på admin@infoshare.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 15:44

Det er godt nok dyrt. Når man tænker på hvorlang tid der er lagt i selve programmeringen.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:48

Remy: Du er vidst ikke klar over hvad software udvikling koster? Jeg vil skylde de priser til at være MAX en hundredel af udviklingsomkostningerne, så det er bestemt ikke galt. Kunne skem godt selv finde på at betale i samme målestok for samme type programmer, hvis altså ikke det var fordi vi selv har udviklet / er igang med at udvikle et specialsyet system selv :)

Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:41

Det er hammer billigt, hvis det er et godkendt system.

PrRevision er godkendt til bogholderi og du kan ikke overskrive/slette en fejlpost som man kan inogen programmer, den skal rettes regnskabsmæssigt korrekt.

PrRevision er baseret på at når dagen er færdig er du også færdig med arbejdet, ikke noget med at slæbe papirer med hjem til aftenarbejdet, alt er ordnet.

Fra Rødovre
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:40

Hej Michaela

Jeg er selv vinduespudser og jeg bruger Browserbooking og er ganske tilfreds med det jan der har laver det er godt til at forklare hvordan det virker og han holder gratis kurser i hvordan du bruger det

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)