Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinduespudsersystem

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 21. Nov 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler et system til at adminsterer vores kunder.

Systemet skal være brugervenligt.

kunderne ligger i abonnement eksempelvis hver 4 og 8 uge. Flere af dem har pudsning med, indvendigt hver anden gang. Det skal kunne synkronisere med vores netbank da vi har mange afstemninger grundet beløbene er relativt små. Det skal kunne fortælle hvor meget vi skal køre ind for hver uge + flere ting i disse kategorier. Har selv ingen forstand på det anden hvad det er vi mangler.

Håber I kan hjælpe

Michaela Hørdum

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:37

Hej Michaela,

Hvis jeg forstår spørgsmålet rigtigt – så er vinduespudsning en del af den pakke du levere og ikke den egentlige ydelse.  Er det rigtigt forstået??

Og det som du skal bruge systemet til er likviditetsstyring?

Fra Odense
Tilmeldt 21. Nov 07
Skrevet kl. 14:33

Hej

Jo vinduespolering er firmaets egentlige ydelse - systemet skal både kunne styre likviditeten men også kundernes abonnement-

Så når vi fredag lukker ned for ugen, skal vi kunne gå ind i et system der skal printe girokort ud for næste uge og vise os hvor meget vi skal køre ind for og der er nogen der skal have pudset vinduer indvendigt evetnuel mandag så vi kan nå at kontakte dem fredag og fortælle vi kommer. Hvor vi skal hen ad og hvilke pudsere der skal køre hvad

Fra Odense
Tilmeldt 21. Nov 07
Skrevet kl. 19:23

Forsætter lige, på mit eget indlæg. 

Kan ikke forstå der ikke er nogen som kan hjælpe mig med sådan et system eller fortælle mig hvem jeg evetuel kunne kontakte som ville kunne løse opgaven ?

Michaela

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:27

Jammen vi kan sagtens lave et system, det bliver dog relativt dyrt at lave synkronisering med netbanken. Så med mindre i har usandsynligt god livkvidtet så vil jeg nok anbefale jer at vente med den del :)

Men hvis du er intresseret i at snakke mere om det så giv mig da et kald på 70 220 627, sider på kontoret en lille time endnu hvis det er.

Fra Odense
Tilmeldt 21. Nov 07
Skrevet kl. 19:54

Relativt dyrt hviken prisklasse er vi i ?

- Fandt nemlig en mand som havde noget af det vi søgte men det virkede bare ikke og det der nemlig var smart der, var at det synkroniserede med netbanken.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:00

Vi snakker nok minimum 100.000kr bare for netbank delen, det andet skal vi have specificeret bedre før jeg kan give et bud på det.

Fra Odense
Tilmeldt 21. Nov 07
Skrevet kl. 20:10

Selvfølgelig -

Hvis du kan udvikle sådan et system som virker med eller uden netbankdelen, er der et stort behov på markedet for sådan et system bare lige til din orientering er sikker på der kunne sælges mange i en fart.

Jeg takker for dine svar og har gemt dit nummer.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:03

Vi leverer desvære ikke produkter på den måde, men laver udelukkende bestillingsarbejde :)    

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:16

Hej igen Michaela,

Jeg havde sat tråden til mail-besvarelse mente jeg, men det viste sig ikke og være tilfældet, så jeg troede ikke du havde reageret.

Økonomisystemer findes der en masse af, også systemer der indeholder driftsplanlægning således at det er både overskueligt og funktionel.

Problemet bliver synkroniseringen med netbank – om den mulighed er tilstede som standart tror jeg ikke på.  Jeg kan se at det er der andre som heller ikke mener er tilfældet…

Prøv og kontakt f.eks. en Navision forhandler, hør hvad de har som standartmoduler der matcher det du søger – og om de kan se en rimelig måde og integrerer synkroniseringen på.  Men tænk på, at investeringen skal stå i forhold til arbejdsindsatsen ved at gøre det manuelt.

Har desværre ikke noget bedre bud – men det er en interessant tanke…

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)