Men det er så stadigvæk en helt forkert måde at gøre det på, for hvad vil du skrive på fakturaen ?
Ikke nødvendigvis. Der er da mange, der regner prisen ud på deres varer eller ydelser ved at starte med at beslutte, hvad de vil have i dækningsbidrag.
I denne sag kunne man forestille sig en kunde, der spørger: "Hvad skal du have for at løse denne opgave?" og svaret er:"Jeg skal have 1900 kr."
Så kan kunden jo sige ja tak eller nej tak alt efter om han synes, prisen er passende. Udgangspunktet var jo, at Tolga spurgte, hvad man skal tage, hvis man vil have ca. 1000 kr. ud af at løse en opgave... Så kan vi altid diskutere om det er den rigtige pris :-)
Det var ikke beløbet jeg tænkte på her, men teksten til beløbet ?. Vil du skrive ( 1900kr for så tror jeg at jeg har ca 1000kr tilbage efter skat ) Det vil jo nok skræmme de fleste kunder væk
Det var ikke beløbet jeg tænkte på her, men teksten til beløbet ?. Vil du skrive ( 1900kr for så tror jeg at jeg har ca 1000kr tilbage efter skat ) Det vil jo nok skræmme de fleste kunder væk
Haha, nej jeg er måske ny, men ikke amatør :D Ville gerne se kundens ansigtsudtryk efter den regning XD
Som Birte skriver, Ydelsen også prisen. ikk mere.
Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.
Ja, du spørger selvfølgelig Tolga, men alt efter, hvad man solgte, ville man jo nok skrive f.eks:
Han skriver selv at det er en service det drejer sig om. Og mon ikke de fleste vil have en forklaring på deres Faktura om hvad det er som de skal betale for ?. Og der skal vel også stå noget om hvad der er timeløn og hvad der er eksempelvis er kørsel Osv.. Selv om han ikke er momsregistreret er der vel nogle minimums krav han skal leve op til.