Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med at finde gammel tråd!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Er der nogen som har et godt råd til hvordan jeg finder en tidligere artikel/blog/tråd herinde.

Det drejer sig formentlig omkring et blog indlæg, hvor skriver fortæller omkring en iskiosk/isbar han havde, og solgte is.

Pointen er at han forklarer han solgte mange is af størrelsen børn. også lavede han en ændring enten ifbm. pris og skiltning af størrelse eller noget i den stil, for herefter at få en langt bedre omsætning.

-Jeg har forsøgt mig både gennem google og også amino´s søgefunktion, men har ikke haft heldet med mig, så inden jeg investere en hel masse timer, kunne det være der var en som lyn hurtigt kunne fortælle mig hvor jeg kan finde det, eller komme med et råd hvordan jeg nemmest kan finde det.

På forhånd tak, og god påske til jer allesammen.

Tilmeldt 3. Apr 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:20
Tilmeldt 12. Jan 13
Skrevet kl. 13:10

Hej LaAsta.

Tak for dit svar, men nej det er desværre ikke den. Historien omhandler ikke SEO, men fødevarevirksomhed - isbar/iskiosk(og prissættelse af produkter med henblik på større omsætning) :)

-Desuden er historien så vidt jeg kan huske et par år siden jeg fandt den.

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 22:37

Det er sjovt, den kan jeg også sagtens huske. Har siddet og kigget lidt efter den, men har heller ikke kunne finde den.

Hovedpointen var egentligt bare, at han før havde små, mellem og store Soft Ice. Men så ændrede han navne på isen så han nu havde Børne, små og store.

Det havde bevirket en øget omsætning, da der ikke er mange voksne der købe Børne is. Så uden den store hokus pokus, havde han fået kunderne til at købe den lidt større og dyrere is, og derved øget omsætningen betragteligt.

Håber hovedtrækkene hjælper lidt.

Natasha

Tilmeldt 3. Apr 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:50
Tilmeldt 12. Jan 13
Skrevet kl. 10:14

Tak for den yderligere, og mere dybdegående beskrivel Natasha.

-Det var lige præcis det jeg søgte, jeg var dog næsten helt overbevist omkring det var herinde jeg havde fundet det, men det er ihvertfald præcis samme historie som martin gengiver inde på hans facebook :)

-Tak for et yderst hjælpsomt forum.

God dag derude allesammen!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)