Ved ikke om dette er rette sted, men hvis det alligevel lukker så kan det vel være ligegyldigt så bliver det jo fjernet alligevel.
Jeg vil ikke blande mig så meget men dog sige at man kan leve fornuftigt af det hvis man finder de rette programmer og har ører og øjne åbne for hvad man hører og ser. Jeg har beskæftiget mig med Home Party og MLM i snart 30 år og har prøvet en stor del af de forskellige programmer, dog uden at jeg har hængt ved da jeg syntes der ved mange af dem har været for meget varesalg/køb. Jeg må så også sige at jeg pt. er gået på pension og er lidt af en gal mand foran en computer kan godt finde på at sidde der i mange (14-16) timer om dagen for at lave hjemmesider og hjælpe downlines. Jeg har prøvet meget af og har nu fundet det jeg mener er det fremtidige program, det har dog efter min mening en lille brist i det automatiske mailsystem hvor jeg derfor har lavet en side hvor jeg selv kan styre mine mails fra, og en tilsvarende side får alle i min downline, hvor siden vil være lavet med Deres navn og videresending til Deres mail. Jeg er ikke den der råber højt og flot JUHU for de forskellige programmer og deltager ikke i JUHU møder - det var sjovt for 25 år siden da man blev hentet i Limo''s, men nu er de jo en dagligdags ting i bybilledet. - så hellere $$$$ Har I lyst til at vide hvorfor jeg laver det? så er det for $$ - og hvad jeg beskæftiger mig med kan I finde ud af her. http://www.autosurfer.info - Hov jeg glemte lige at fortælle at det ikke har noget med Autosurfing at gøre.
Og så kan I jo finde ud af om I gider at kaste med mudder på en gammel mand i branchen??
Bjarne
|
En glad MLM''er
- 1
in money we trust eller hva surfer?
er jow absolut ingen informationer på din side what so ever.... jeg skal give dig en e-mail for at få noget at vide eller hva? kom igen. fortæl noget mere om idéen det der får du mig aldrig til at skrive mig op til. kan ikke se hvorfor din alder skal redde dig fra kritik?
Janus Vittrup |
Der må jeg nok give jvg ret i noget... Hvis du er glad for MLM-branchen og mener du har et "sikkert" produkt, så giv noget mere information. Det er desværre noget man ser igen og igen indenfor MLM; at folkene der tilbyder at komme med i deres downline ikke vil give information, før man er fanget i edderkoppespindet med sin e-mail, så man kan blive ved at modtage informationer til man endelig giver sig... Måske lidt groft Gør noget mere i at forklare om konceptet og de ydelser eller produkter, man køber sig ind på på eget site eller om ikke andet; i dine indlæg...
Lykke til, gamle surfer ![]() ![]() |
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
kan få et billigere .dk domæne og har et. kan ikke se idéen i at reklamere i et amerikansk blad. og så beder han mig ikke om at sige noget om det "Samtidig håber jeg også på at du forbliver loyal og ikke skriver hvad det handler om i forummet - for jeg kan kun sige at denne her måde VIRKER"
seriøst tror ikke på det her :)
good luck i din quest though |
Reklamere i et Amerikansk blad? - du skal sgu ikke reklamere i et Amerikansk blad - pyramide? Sæt dig dog forfanden ind i hvad der er pyramide kontra MLM inden du svarer på sådanne indlæg.Du kender åbenbart ikke engang forskellen men svarer bare løs. Hvorfor går du ikke ind på forbrug.dk og læser lidt om MLM inden du udtaler dig? |
Hej Bjarne, Jeg giver dig ikke min email adresse, før du fortæller noget mere om hvad dit koncept går ud på.
Nu har Janus jo lagt ud med hans indtryk af det. Hvad med du fortæller lidt om konceptet og hvad det går ud på. |
jamen så undskylder jeg for at være ærlig er jow også ille set disse dage. Ser jow ud til at være en genial idé ellers hvis det virker.... Men tvivler på folk gider gøre noget før du fortælle dem om det. alt i alt kan jeg nu bedre lide din canario.dk side |
Nu kan jeg jo se du omtaler en af de andre sider jeg også beskæftiger mig mig. Der er jeg jo også lidt oplysende og det er jeg også indenfor MLM og det programmet omhandler når folk har tilmeldt sig til det og som du selv har set er det gratis de første 7 dage og i den periode og fremover så længe min downline er i programmet skal jeg nok give opbakning og hjælp til Dem.
Hermed er det jo også sagt at det ikke er helt gratis, men en udgift omregnet til 2 pakker smøger pr.mdr. hvis man ellers ryger er vel ikke en herregård - gevinsten er i hvert fald større i løbet af meget kort tid. Og forøvrigt tak for din loyalitet hvad programmet angår og undskyld mine lidt sure miner, men uanset hvad andre mener er MLM en realitet og er kommet for blive - det er kun et spørgsmål om at finde de gode programmer og det håber jeg at jeg har gjort. Mvh. Bjarne |