Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til domænenavn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg er kørt helt fast i udvikling af et domænenavn,

jeg er ved at oprette en webshop med badetøj, findes der nogle iderige mennesker derude som evt. vil hjælpe med at finde det rigtige navn eller kender hjemmesider hvor man kan få inspiration / hjælp ? 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

bademesteren.dk
badebombe.dk
badebomber.dk

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg tænker, du nok skal komme videre, når du bare lige får tænkt og drejet lidt mere. Så her et par spørgsmål, du kan tygge videre på.

1. Overvej hvilken målgruppe du gerne vil appellere til - er det mest strandløver eller løvinder du henvender dig til? Eller begge dele? Også familier med børn? Til feriekufferten og de blå middelhavsbølger eller mere til svømmehallens klordampe?

2. Hvilken stil er det, du gerne vil signalere? Frisk, billig, smart, kvalitet, sporty eller noget helt andet? Prøv at overvej: hvis din webshop skulle være et magasin, hvilket ville det så være? Måske du så kan komme lidt mere på sporet af hvilken stil og tone du gerne vil signalere og tale til din modtager i.

3. Prøv evt. en kreativ skrivesession: du har alt at vinde. Når du har gumlet lidt på spørgsmål et og to og gjort dig nogle tanker om det så bestem dig for idéudvikle på gode domæner - prøv nu at sætte dit æggeur på 10 minutter. Og find så papir og blyant frem - eller din computer (whatever works best) - og så skribler du navne ned lynhurtigt. Ofte gemmer der sig noget meget fint imellem - når man bevæger sig ud i en omgang hurtig skrivning. Hvis man er bange for ikke at kunne skrive så meget som et ord, kan det hjælpe at skrive med en anden farve, så man fortæller hjernen, at det bare er en kladde. Ofte skriver man sig frem til noget, man ikke vidste, man vidste!

Rigtig god skrivelyst - kunne være spændende at høre mere -  når du har fundet det helt rigtige navn. Og tak for at minde om at badesæsonen kommer tættere og tættere på :)

Gode hilsner

Ditte Ernst

Fra Ruds Vedby
Tilmeldt 25. May 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har et navn, som jeg ikke helt ved hvad jeg vil med.

Viviane.dk

Viviane.com er vist nok et fransk dame undertøjsfirma

Hvis du er interesseret er min email adresse okh@koustrup.com - er ikke så meget på amino
Mvh
Ole Koustrup Hansen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)