Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - For sen levering

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det en shop der er meget speciel i forhold til andre shopløsninger på markedet? Er det ikke det så kunne du med fordel vælge et par andre løsninger.

1. Vælg en scannet eller dandomain shop, her får du en standard shop der er testet i hoved og r.. og brugt af utrolig mange - Hyr derefter en designer - det kunne være Kristian fra Cygnet.dk eller det kunne være cyclop studio som laver nogle sindsyg lækre løsninger.

2. vælg et bureau der laver mange shopløsninger og har et standard system de bygger deres løsninger over, det kan enten være et open source system eller et hjemme bygget system. Her får du som regel mere for pengene fordi de allerede har en grundkerne som du ikke betaler fuld pris for. Her kan jeg blandt andet nævne taketwo.dk som virker utrolig seriøse og som flinke mennesker - Eller for den sags skyld os, for nu at lave lidt reklame for mit eget firma.

På den måde får som du regel en bedre løsning fordi systemet er anvendt andre steder, overstående løsninger vil naturligvis ikke fungere hvis du har behov for en meget speciel shop med henhold til funktionaliteten i denne.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er lidt speciel - også derfor jeg behøvede hjælp fra et bureau - ellers havde jeg bare nuppet en standardløsning.

Nu håber jeg stadig på at denne her kan lykkes, for det er altså ikke evnerne der mangler bag det bureau, heldigvis! 

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)