Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad havde DU brug for da du startede din webshop??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. May 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

-Og hvad kostede det ?

Hey! Et hurtigt og simpelt spørgsmål til alle jer med webshop.

Hvad skulle i have styr på inden i startede webshoppen, ting som logo, design af hjemmeside, køb af domæne etc.. Og hvad løb det op i ? 
Det er irrelevant om vi snakker en webshop med +1000 varer eller om det er en webshop med blot én enkelt varer.

God aften

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 131
Fra  NTK Trading Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Det jeg først og fremmest havde styr på var selve shoppen, mail adresse og varer og pris på mine varer. Logo fik jeg lavet senere.
Jeg valgte at betale mig fra en shop, altså jeg købte en færdig shop gennem dandomain.
Med shoppen for et år, aftale med NETS/TELLER og diverse lager løb det op i ca 10.000 mener jeg.
Du er velkommen til at skrive her eller smide en PB hvis du har yderligere spørgsmål

Indehaver af Varde Tv & IT Service

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror jeg startede op for omkring 1000 kr ved at købe et abonnement til et webhotel og et design til min shop hos themeforrest. Jeg havde så kun PayPal betaling, hvilket ikke gav så mange ordre. Det var først da jeg fik Dankort at der kom gang i salget, men det koster så også et par tusinder oven i. 

-Kim - 

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. May 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar! Jeg tager selvfølgelig kontakt hvis vil få brug for yderligere information :)!

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg købte et Prestashop design, samt 3-4 moduler for at optimerer shoppen til noget konverteringsmæssigt optimalt. (2.000,-)

Dankort + VISA aftale ved nets. (1500-2000,-) Kan faktisk ikke præcis huske prisen længere :)

Prodomæne (999,- for 12 måneder)

Epay betalingsaftale stor (200,- om måneden)

Det er vel alle de tekniske ting som der skal betales for ved en opstart. Men der er massevis af andre små udgifter som måske kommer i forbindelse med det ene eller andet. Så hvis du ikke vil nøjes skal du have 7500,- klar, og så skal du selvfølgelig selv stå for opsætningen af shoppen.

Der er garanteret nogle der vil sige det kan gøres billigere, og ja du kan spare ved at købe normal hotel, droppe den ene kort aftale og så har du sparet 2.000,- men så ser ens shop også bare mangelfuld ud iforhold til alle konkurrenterne fra start. 

Jeg har nu i 5 måneder i streg lagt med en konverterings procent på over 6% set over ALT min trafik, efter blot som hel grøn at have drevet webshop i 10 måneder. Samt en trafik på flere tusinde om måneden, så umildbart har min fremgangsmåde og valg af opstarts udgifter nok været fornuftige nok :)

Jeg startede det hele op får meget små midler også(1 portion feriepenge) :)

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)