Vil lige høre om i andre Aminoer er blevet udsat for bombardement af udenlandske "firmaer" der vil sælge både det ene og andet.
Først blev jeg ringet op af en sød dame fra Haag der ville høre om jeg var interesseret i at bruge 10.000 euro på at invistere i obligationer og meget andet. NEJ DET VAR JEG IKKE.
Det er nok ikke løgn hvis jeg siger at hun ringede de første 8-12 gange på under en uge.
Nu er hun sq begyndt igen, men denne gang repræsentere hun et firma der hedder "netstairs.com"
Beløb jeg skal smide i det....20.000 euro. Det bliver sq dyre og dyre
Igen ringer hun/de så mange gange at jeg efterhåden er nået dertil hvor jeg overvejer at skifte telefon nummer.
Har i oplevet noget der ligner? Har prøvet at snakke dem til en kæmpe telefonregning men uden det ønskede resultat.
Kan jeg overhovedet gøre noget?
|
Telefon Terror!
- 1
Peter Tidemand
Enlig-far.dk Det største fællesskab for danske fædre
hey
Nej eftersom jeg ikke har startet mit firma endnu, har jeg heller ikke prøvet, men det sker vel nok engang... Bliver hun ved, så knald røret på? Så stopper hun vel nok på et tidspunkt...
Jeg har hørt om sådan nogen sælgere før der også ringer til private folk, og prøver at manipulere (og stresse) folk ud i noget hvor de ender med at betale penge, med deres non stop opringninger og ævleri... |
Udenlandske sælgere kan nogengange være lidt mere følsomme, så evt. kan du næste gang hun ringer fortælle hende en hel masse sandheder af en type jeg ikke vil beskrive nærmere her - det får dem nogle gange til at holde sig væk. Du skal naturligvis ikke true hende, men du kan jo godt sige en masse rigtig grimme ting som ikke er ulovlige - bare skide ubehagelige. Det skal bemærkes at det ikke er en teknik jeg normalt ville anbefale at bruge på en enkeltstående "uskyldig" episode, men som du fortæller om det lyder det også nærmest som telefon-terror - som du også skriver i overskriften, og så kan jeg ikke se noget galt i at "slå" lidt igen - natruligvis indenfor lovens rammer :) |
Jeg har kun været ude for de, der sælger telefonannoncer til et eller anden ukendt telefonbog. Jeg plejer at sige tydeligt at de ikke skal ringe til mig fremover og så knalder jeg røret på.
Men det er p....-irriterende.
Tak for advarslen, hvis din veninde skulle finde på at ringe.
Hilsen fra Jakob
|
|
SÅ LAD VÆR MED AT BETALE DERES PENGE! |
Vh Johan We Know... |