Hejsa :) Ønsker meget gerne ris/ros af vores nye online forretning! På forhånd tak! |
Siden er for generisk og template-like til at sælge så dyre produkter.
Hejsa :) Ønsker meget gerne ris/ros af vores nye online forretning! På forhånd tak! |
Siden er for generisk og template-like til at sælge så dyre produkter. |
Okay. Noget mere specifikt du tænker skal laves om? |
Hele lortet. Det er sådan set meget godt - det er bare slet ikke godt nok til så eksklusive produkter. |
At den er for dig er "template-like" kan måske hænge sammen med at du har et kendskab til templates, men for mig der fx ikke ved så meget om templates, så virker den ikke som en standard hjemmeside. Ja den er meget simpel, men igen - det er der 100-vis af hjemmesider der er, og for mig passer det simple design godt til produktet. Jeg synes hjemmesiden ser fin ud, omend jeg ikke er i målgruppen. Du skal bare huske at folk - generelt - ved nethandel kun skimter information. Det er muligt at du gemmer vigtige pointer på forsiden. Det er også muligt at man kan finde relevant information på undersiderne, men der er altså RIGTIG RIGTIG mange der blot ser på produktet - og er du heldig så læser de også lidt af produktteksten. Jeg gik straks ind på et bord, og så stod der "vælg skov".... eeehhh??? Jeg skal sgu ikke købe en skov. Så tænkte jeg at jeg måske kunne vælge hvilke skov bordpladerne skulle komme fra... men nej heller ikke dette.... Jeg måtte tilbage til forsiden for at finde ud af det.... Hilsen Morten |
Det ser ud til at være superlækre eksklusive produkter. |
Sparetips på Sparefeber.dk
Du argumenterer for, at man ikke skal konverteringsoptimere, fordi det alligevel ikke betyder det store? Det virker ikke som en optimal strategi. |
Hej Morten Tak for den konstruktive kritik :) Vil forsøge at lave forbedringer på områderne med det samme! |
Også mange tak til dig Gita Street! Super gode svar, men ved dog ikke om jeg er enig i det hele. |