Jeg skal have indberettet mit overskud for 2014 til SKAT, men bliver konstant smidt af og kommer ikke engang i kø. Jeg har forsøgt flere gange dagligt det sidste stykke tid, men uden held. Er der nogle der ved, hvor lang tid denne "telefonstorm" periode plejer at vare ?
- Kim -
www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer
du mener ved indlog med nemID - Det har jeg kunnet mange gange om dagen hver dag de seneste mange dage - Jeg tror du har et andet browserproblem - prøv med firefox eller anden browser - der er slet ikke kø pt - har i alle fald ikke i mange dage oplevet andet - end at logge helt direkte på både privat og erhverv - så jeg ville teste om ikke der er et lokalt browser problem - Loggede lige på for test først privat og så erhverv - røg omg ind begge gange
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Problemet er ikke at logge ind på Skat.dk det kan jeg godt. Men jeg har brug for hjælp til at indtaste mine oplysninger de rigtige steder - det er derfor jeg gerne vil snakke med en fra SKAT.
www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer
ja hvis det er tlf kan der vel være kø - men indberetning af overskud sker jo ikke via telefon men via udvidet selvangivelse - derfor jeg ikke helt forstår
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Jeg kan godt se nu, at mit første indlæg ikke helt forklare mit problem godt nok.
Jeg er som sagt i tvivl om hvor i selvangivelsen jeg skal tilføje mit overskud, og om der er andre ting der skal tilføjes. Så for at være på den sikker side, ville jeg gerne snakke med en medarbejder fra skat.
du bør kunne se alle punkter her http://johnhannover.blogspot.dk/2014/03/UdvidetSelvangivelse.html men ellers så er det altid svært at få telefon igennem til skat (prøv lige efter de åbner) og dertil kommer at du ikke nødvendigvis rammer den rette og stilles videre OG værst - Du risikerer at I sidder og misforstår hinanden - der er masser af fejl muligheder i telefon med skat
vh John Hannover