Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

25% rabat til Aminoer på eBog - kun resten af November

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er kommet mig i forkøbet - æv :-) Men mon ikke der er plads til flere bøger på det marked ...

Har prøvet at bestille den, men fik en fejl efter jeg havde tastet mine dankort oplysninger ind ... at websiden var udløbet. Fik dog en kvitteringsmail, men ingen bog...

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 12:20

Kristian... det gælder om ikke at vente... men mon ikke der er plads... :-)
jeg har sendt dig en mail... du burde få to mails.. en med kvittering og en med download link...  

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 12:59

Super. Den kom igennem. Fornuftig skriverier.

Havde dog håbet på lidt mere virkelighedsnære eksempler, som du måske selv havde haft fingerne nede i eller lavet lidt mere grundig analyse om. I stedet hele tiden at releterer til dit imaginære eksempel "SkoHornet" eller henvise til brands som Apple osv. som jo ikke desideret er der mange webshops regner deres virksomhed skal ende. F.eks. afsnittet om product placement har meget lidt relevans. Nogen steder synes jeg også dit skriveri bære præg af du ikke helt tænker på hvem målgruppen er.

Steder er jeg også lidt uenig. Som f.eks. at webdesign skal laves i 768px i bredden, hvem dævlen sidder på en 14 tommer længere med opløsning på 800x600.

Angående brugervenlighed så kig på Steven Krug's Don't Make me Think http://www.sensible.com/ - hans tanker og bog er måske lidt mere spiselig for førstegangs e-købmænd. 

Men fornuftige skriverier.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:06

Tak for kritikken..kun på den måde kan jeg gøre det endnu bedre...

Synes nu ellers jeg har forsøgt at skrive den på et plan, hvor alle kan være med... product placement, det er jo en af måderne hvorpå man kan markedsføre sig..

Du ville blive overrasket over hvor mange der faktsk stadig har en opløsning på bredde 768px... fra mine egne statistikker/hjemmesider, er der stadig  ca. 20% eller deromkring... så det ville da være ærgeligt, hvis de ikke kunne...

Men tak for kritikken... ebogen skal jo selvfølgelig opdateres hele tiden.. så jo mere kritik, jo bedre bliver den... :-) 

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 14:41

Brian Brandt:

Du ville blive overrasket over hvor mange der faktsk stadig har en opløsning på bredde 768px... fra mine egne statistikker/hjemmesider, er der stadig  ca. 20% eller deromkring... så det ville da være ærgeligt, hvis de ikke kunne...

Det må sige overrasker mig. Hvilken hjemmesider og statistikker er det du bygger det på?

www.alun.dk ligger på 2,83% seneste måned

www.jonsen.dk ligger på 1,67% seneste måned

(dårlige eksemplar da de begge er optimeret til 768px, men er de ikke i næste version)

Men skal jo så selvefølgelig kigge på cost-benefit.

• De 3% kan stadig handle.
  • De 3% har måske ringe tildens til at handle på nettet.
  • Kan man sælger for mere ved at have noget mere plads at arbejde.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:56

sludder og vrøvl jeg fik skrevet her.... :-)

Men det er klart, det er jo forskelligt fra målgruppe til målgruppe... det kan vi godt blive enige om... unge folk har nok større tendenser til at have høj opløsning... men mange ældre, der stadig sidder på ældre maskiner, har bare ikke mere... og de er begyndt at udforske nettet mere og mere....
Min egen 57 årige far købte selv et digitalt kamera over nettet den anden dag... og han er da computer*biip* ... :-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 15:10

Forstår ikke helt det du skriver, men skal nok lade være med at rode mere i det. Bare lige en ting, når du skriver:

Brian Brandt:

28% har 1024x768
17,5% har 1280x800

Så er du klar over at det første tal angiver bredden, altså 1024 & 1280 og så det andet opgiver højde (768 & 800, som jo ikke er relevant her).

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 15:22

danm, lige en tanketorsk her på en højhellig lørdag ;-) .... 

det var noget sludder jeg fik skrevet der... du har helt ret... og så ser tallene jo helt anderledes ud...  :-)

Den kigger jeg lige ind til i ebogen... for du har jo nok ret.... 800x600 tegner sig for 3% på min ene blog, og på anlægsgartneren for 4,8%.. 

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)