jov - men den drager vel ikke tvivl om selve trådstarters spørsmål om computer - videocamera - telefon - kan betragtes som individuelle køb? Er vi ikke lidt her for at forklare loven frem for bare at gi en lovparagraf som de færreste måske har chance for at forstå og konkludere på? Mener du der er spor tvivl om at de tre ting kan straksafskrives hver vor sig Whiskey? vh John Hannover |
Cookie - John Hannover:Mener du der er spor tvivl om at de tre ting kan straksafskrives hver vor sig Whiskey?
Jeg aner ikke om de kan kan straksafskrives. Som jeg tidligere har nævnt i tråden afhænger det af om det indkøbte skal fungere sammen med driftsmidler, som er indkøbt i tidligere år og sammen med dette beløb overstiger grænsen for straksafskrivninger. Det er ikke nok at se på de tre køb isoleret. Der kan være anskaffelser i tidligere år som gør at der ikke kan straksafskrives på det enkelte driftsmiddel.
Jeg synes nu ikke at jeg bare henviste til § 6 i afskrivningsloven. Jeg henviste til tidligere svar som bygger på den omtalte paragraf for dem der ville dyrke det mere.