Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webudvikler/designer søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino

Vi kunne rigtig godt tænke os et par skarpe tilbud fra nogle dygtige webbureauer, der både designer og udvikler. Projektet er en smule anderledes end andre hjemmesider, og vi søger derfor nogle dygtige mennesker til det. 

• Der følger her en kort gennemgang og mini-kravspecifikation på projektet:

BornholmerKort er en rabat og fordelsordning på Bornholm, der består af en række udvalgte steder her på øen - steder vi mener, som er et must at se. Kortet tilbydes både til turister og fastboere på øen. Derfor skal hjemmesiden på intelligent vis også være overskuelig og relevant for begge målgrupper. Man køber et kort på vores webbutik. Man skal så ned til et såkaldt pickup-point og henter sit kort.

Hjemmesiden skal fungere som en webshop, med enkelte modifikationer. Der skal være mulighed for at få et overblik over rabatterne, samt udregne hvor meget man kan spare på sit ophold (noget lign. http://www.beregner.loplus.dk/) Der skal udtænkes en effektiv måde, hvorpå virksomhederne kan rapportere salg af vores kort - dog ved vi ikke om det er smartest at gøre det fysisk eller digitalt. Der skal opsættes betalingsfunktion, der giver kunderne mulighed for at vælge det pickup point som passer dem bedst. Derudover skal der integreres betalingsmuligheden quickpay.  Hjemmesidens overordnet design kan drøftes efterfølgende, men vi ønsker os noget simpelt, lækkert og moderne. Dette er ikke den endelige kravspecifikation, men vi kunne dog alligevel godt tænke os et peg i den rigtige prismæssige retning. 

Skriv en pb til mig, så kan vi tage den derfra.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-)

Din skrivelse omkring projektet, har uden tvivl fanget vores interesse.

Jeg har et par uddybende spørgsmål før jeg kan komme med et prisestimat. Du er mere end velkommen til at smide mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk med dine kontaktinformationer.

Håber på at høre fra dig.
God aften.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)