Du må også meget gerne hive fat i mig på info@inversion.dk.
Jeg kan bidrage med både grafik, udvikling samt evt. hosting af din løsning. Jeg laver både custom-løsninger fra bunden på .NET platformen samt komplette sites i Umbraco.
Du må meget gerne hive fat i mig for en snak om mulighederne - helt uforpligtende naturligvis :)
Hvis du endnu ikke har fået hjælp til dit firma website skal du være velkommen til at smide mig en mail på kth@kasperhoejriis.dk Kan lave en super webløsning med tilhørende grafik og søgemaskineoptimering alt afhængig af hvad du har behov for :-)
Tøv ikke med at kontakte mig på mail for at få en snak omkring dine behov - kth@kasperhoejriis.dk
Mvh
Har din webshop brug for en erfaren hånd? Med 9 års erfaring inden for e-handel kan jeg blive din eksterne webshop manager | Appreciate Web
Vi er både grafiske og webudviklende indstillet. Få en følelse af os på www.erhvervshjemmesider.dk. Her kan du se hvad vi tidligere har lavet for vores nuværende kunder, samt læse mere om os.
Smid mig endelig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk med dine kontaktinfo samt en lille beskrivelse af hvad du ønsker.
Stik mig en mail på mha@selectedmedia.dk, så skal jeg nok enten give et kald hvor vi kan tage en uforpligtende dialog omkring en ny hjemmeside, hvor SEO og Call-to-action er tænkt ind fra start af.