Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Barsel og cvr

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde..
Jeg ved at hvis man starter virksomhed under barsel, skal man indberette antal timer brugt på virksomheden, som så bliver fratrukket min berettiget barselsdagpenge. Men er der nogen der ved om jeg på anskaffe mig cvr nummer, forretnings nr mm umderbarsel og aå blot have det det klar til jeg er færdig på barsel-og først der bruge det? Altså først der 'aktivere' min web-shop

Tak

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 22:27

Mit bedste råd er at vente så du ikke blander det sammen.. Det tager kun et par uger at registrere, så brug tiden fornuftigt på at forberede

Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 06:39

Jo tak-men jeg kan ikke få forretningsnr før jeg har cvr nummeret - og det kan godt tage noget tid

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 07:26

Hej igen, 

Cvr nr tager (efter min erfaring) ved enkeltmandsvirksomhed / I/S cirka 5-10 arbejdsdage. Min erfaring er 2 år gammel. 

Ved ikke hvad du mener med forretnings nr?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:29

Til en anden gang skal du nok lige understrege, at du mener et Dankort forretningsnummer (fra Nets) som bruges ved fysiske Dankort terminaler. 

Jeg ved ikke hvem der udbetaler barselsdagpenge, men var det ikke en idé at rette henvendelse der? Dit spørgsmål kan blive besvaret af 4 forskellige personer, med 4 forskellige meninger/overbevisninger/etc.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)