Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjemmeside, tjen penge med køb billigt og sælg dyrt, men hvordan?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej der ude.
ja som overskriften nok siger, hvordan tjener jeg penge på min hjemmeside?
jeg vil gerne lave en hjemmeside, som jeg kan tjene penge på, men hvordan skal det gå til? Den eneste måde jeg kan komme i tanke om, er at man køber billigt, og sælger dyrt. f.eks. at man går ind i miniinthebox.com og køber måske 10 høretelefoner til 10 kroner stykket, hvor man betaler omkring 130 for det, med fragt, og så sælger dem til 40 kroner stykket, og betaler 20 kroner for dem i fragt. Men det kan man jo ikke rigtig tjene penge på? Jeg er en dreng på 16, og har ikke råd til at bestille 100 høretelefoner hjem og 100 af noget andet hjem osv. og så sælge dem på min hjemmeside.
Kan der være noget andet man kan gøre? Har også tænkt på at sælge nogle e-bøger sammen med det andet, men hvordan skulle det kunne hænge sammen?
Vær sød at hjælpe mig, eftersom jeg skal tjene nogle penge til når jeg skal på efterskole!

(Undskyld hvis det var skrevet lidt underligt, eller at det ikke rigtig hang sammen, men jeg vidste ikke hvordan jeg rigtig skulle forklare mig)
- Tobias 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Som du siger gælder det om at købe billigt hjem og sælge dyrt - men udover det, så har du altså ret lang vej endnu, før du kan begynde at få et overskud. Du virker helt ny på dette område, så du har rigtig mange ting du skal sætte dig ind i og bruge tid på.

Hvornår skal du på efterskole, og hvor meget vil du gerne tjene ?

Kunne det ikke bedre betale sig at gå med aviser, eller noget andet ? Da jeg var på din alder, da arbejdede jeg som servicedreng (flaskedreng) i Brugsen, og det gav mig 3000 kr efter skat om måneden den gang.

Jeg siger bare du bør overveje om der ikke er en nemmere og hurtigere vej til de penge, end lige at oprette et firma, blive importregistreret, få CVR nummer, betale moms, betale skat, lave regnskab, problemer når du er under 18 osv. Du skal ikke opgive drømmen om at oprette en virksomhed, men din indgang er måske lidt forkert - med mindre at din efterskole ligger længere ude i fremtiden end jeg lige tror.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 7. Mar 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg skal på efterskoel næste år. jeg arbejder også på McD lige nu her, hvor jeg tjener de gennemsnit 2000 om måneden, men jeg syntes ikke det er helt nok. Derfor tænkte jeg på en hjememside. Men jeg har hørt at man også bare kan linke sin hjemmeside, til en anden stor virkskomhed, hvor man bliver partner med dem. Så hvis der er nogle der går ind via din hjemmeside og køber noget, tjener du et vis antal % af købet.

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Har du overvejet dropshipping ? Det findes i næsten alle brancher og der er også en del Amioner der tilbyder det.

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 7. Mar 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen er det ikke også lidt at gøre med, at man bliver partnere med et firma og man tjener et x antal % af bestillien, hvis de køber de via din hjemmeside? :)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne det her være en inspirationskilde?

http://www.spreadshirt.dk/start-salg-C5780 


Men som der tidligere er skrevet, så lyder det som den lidt forkerte indstilling at have. Er det KUN for at spare op til en efterskole tur, så vil jeg nok også anbefale at du klør på hos McD eller får et job ved siden af og arbejder igennem og spare sammen.

Der kan nemt gå lang tid før du begynder at mærke noget som helst overskud, hvis du starter en virksomhed. Desuden skal du sætte dig ind i hvordan du laver dit regnskab, med mindre du ikke har styr på det sådan nogenlunde.

Jeg ejer selv www.HainKlug.dk, og den har vi haft oppe at køre i et halvt års tid. Men folk skal også kende en før de kan købe hos os, og med over 600 følgere på Facebook efter 5-6 måneder, er vi først nu begyndt at kunne mærke lidt overskud. Desuden har vi selv lagt en del tusind kroner i projektet.

Håber det kan give dig en idé om hvordan det f.eks. fra vores syn har været at opsætte en virksomhed.

Det hedder tålmodighed, tålmodighed og tålmodighed ;)

Jeg siger ikke at vi har gjort det perfekt, men jeg tror da at vi har bygget et stabilt brand op igennem et halvt års tid.

Men prøv sådan noget som spreadshirt. Bare husk det handler om at blive hørt og set, og det kan tage tid hvis man ikke har mange penge til at sprøjte i reklamer :)

Men held og lykke med at finde flere midler til dig tur på efterskole :)

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Tilmeldt 7. Mar 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg ikke læst 100% men jeg er rimelig sikker på du bare skal vælge "åbn din egen webshop", hvis du vil gøre det nemmest for dig :)

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Tilmeldt 7. Mar 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Og jeg tænkte også bare at hoste en hjemmeside hos www.unoeuro.com og så lave en hjemmeside med wordpress. Jeg ved jo f.eks. at man kan blive partnere med miniinthebox, hvor man tjener 10% af alt indkomsten, som forgår via den hjemmeside. jeg skal ikke gøre noget, udover at vælge de ting, som jeg geren vil sælge via min hjemmeside.

Tilmeldt 7. Mar 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg prøvede det lige før, og det er ikke rigtig noget der virker.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)