Hej allesammen, ville hører om der findes nogle hjemmesider hvor man kan søge om inspiration til navn af butik ? angående slogan osv. Tak på forhånd Rata |
tja.. amino.dk er et godt bud...hvad er det til... ?!
Hej allesammen, ville hører om der findes nogle hjemmesider hvor man kan søge om inspiration til navn af butik ? angående slogan osv. Tak på forhånd Rata |
Hej Rata Amino er et godt bud. Her er der mange der gerne vil hjælpe. Fortæl om dine produkter og etv. krav til et navn/slogan |
Jamen selvfølgelig. Nu skal i hører.! En kammerat og jeg er ved at åbne en herretøjsforretning i kbh, hvor vi henvender os til målgruppen 16-28 år. Vi vil gerne fører en butik med konceptet "gå-i-byen-fashion". Dvs stilet herretøj som kun er slim fit og faconsyet til de unge mennesker som går meget op i deres udseende via deres påklædning. Hvor vi vil henvende os til det danske by-miljø. Vi har selvfølgelig fundet et par navne til butikken, og det bedste indtil videre som vi er kommet frem til er navnet "Erupt". Typisk bruger man dette om vulkaner. Erupt betyder "udbrud". Hvad synes I? Har I nogle andre gode forslag? Kunne være godt med noget feed-back? Tak på forhånd! |
Hej jeg ville høre om i havde et rigtig godt navn til en butik, der sælger kosmetiske produkter, vi havde fundet på Natural shop, men det lå ikke så godt på tungen så jeg ville hører om i havde et andet rigtig godt navn og så om i også havde et navn til produkterne vi havde os selv fundet på et navn der hed All natural, men som sagt så lå det ikke så godt på tungen, så hvis I har et helt fantastisk navn til butikken og proukterne så bare skrive :) |
Jeg synes det er fedt med et lidt kryptisk navn/ord, som også har en betydning... Kan dog til forveksling nemt komme til at lyde som korrupt ;-) Men synes sagtens I kan bruge det, specielt hvis i laver et præcist, kortfattet slogan hvori det fremgår hvad i sælger. /Søren |
Endnu ikke iværksætter. Læser HA Almen på CBS, indtil ideen og modet kommer. Men så bliver jeg også selvstændig.
|
Mange tak, men problemet er at det er min lærer der ikke synes det ligger så godt på tungen elelr det bliver for besværligt at sige i længen så jeg tænkte på en helt fantastisk navn til både vores butik og vores produktserie som ingen af de andre ville kunne finde på :D |