Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer min hjemmeside øverst på google?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for den pæne feedback - jeg håber at det er noget, som Skou vil overveje.

Derudover så må jeg da være den person på Amino, som folk oftest staver forkert *GGG* Men det har sin charme hehe.

God fornøjelse Skou - Ellers må du prøve at spørge igen :)

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:06

Wauw

Tak for alle jeres svar.

Jamen, så må jeg jo ud og gøre mig bemærket i det virkelige liv... Jeg tror, at jeg vil bruge min juleferie til at lægge en strategi. - Desuden modtager jeg da gerne kreative forslag.

Til Gerda,

Jeg har netop downloadet det anbefalede og vil sætte mig tilrette og læse, foran brændeovnen.

/skou

Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:11

hej Christian

jeg tror ikke det er det værd når konkurrencen er så hård

så bliver din anonnce ikke vist

anton

www.cykeltaxa.nu

Fra Århus
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:55

... også tak herfra :-D

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 11:45

Det er ret simpelt, du betaler Google den hoejste sats inden for de ord du oensker soege edderkoppen skal finde, det med SEO er ikke saa nemt hvis du har almindelige produkter vor der er rift om og andre betaler google for at ligge oeverst.

Mit raad betal kun for Google addwords, glem alt om betalt optimizering, den kan du selv klare ved at sikre hjemmeside navnet, URL, overskrifter, og indhold samt link paa siderne er relevante, dette hjaelper og hvis du saelger et uhoerligt sjaeldent produkt sker det at du kommer op i toppen, men kun betaling kommer dit site op foerste. Desvaerre kan dette koste mange penge, det samme skal du betale til dem der goer sig ud for at kunne klare det som SEO mod betaling.

Reklamering paa Google er et nyt faenomen, du betaler for besoegender det klikker linket fordi at de er interessert i det du udbyder, der kommer meget faa som kilkker bare for at klikke saa betalingen er mod at faa interesseret og maalretted kunder ind paa siden.

Vi laver mange loesninger, dog ikke SEO da selv jeg kan goere det rigtigt, men tilbyder at styre folks sider og serverer da det er haandvaerk og har vaerdi for kunden, kunne jeg med sikkerhed garenterer at SEO virkede saa ville jeg kaste mig ud i at afkraeve betaliing for optimering idag.

Hilsen Michael 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:57

Michael:

Reklamering paa Google er et nyt faenomen

Ikke korrekt: Reklamering paa Google  = AdWords. Har eksisteret siden 2002 og er altså IKKE et nyt fænomen.

Michael:

Der kommer meget faa som kilkker bare for at klikke.

Mange folk har slet ikke forstået forskellen mellem Organisk søgemaskineoptimering og AdWords, så ligger du top 3 i venstre side kan du forvente at få rigtig mange besøgende, der bare klikker løs og ikke køber, AdWords eller ej.

Venlig hilsen,

Christian

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)