Det er ret simpelt, du betaler Google den hoejste sats inden for de ord du oensker soege edderkoppen skal finde, det med SEO er ikke saa nemt hvis du har almindelige produkter vor der er rift om og andre betaler google for at ligge oeverst.
Mit raad betal kun for Google addwords, glem alt om betalt optimizering, den kan du selv klare ved at sikre hjemmeside navnet, URL, overskrifter, og indhold samt link paa siderne er relevante, dette hjaelper og hvis du saelger et uhoerligt sjaeldent produkt sker det at du kommer op i toppen, men kun betaling kommer dit site op foerste. Desvaerre kan dette koste mange penge, det samme skal du betale til dem der goer sig ud for at kunne klare det som SEO mod betaling.
Reklamering paa Google er et nyt faenomen, du betaler for besoegender det klikker linket fordi at de er interessert i det du udbyder, der kommer meget faa som kilkker bare for at klikke saa betalingen er mod at faa interesseret og maalretted kunder ind paa siden.
Vi laver mange loesninger, dog ikke SEO da selv jeg kan goere det rigtigt, men tilbyder at styre folks sider og serverer da det er haandvaerk og har vaerdi for kunden, kunne jeg med sikkerhed garenterer at SEO virkede saa ville jeg kaste mig ud i at afkraeve betaliing for optimering idag.
Hilsen Michael