Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer min hjemmeside øverst på google?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Effektiv Markedsføring:

Hej Scou.

Coaching er eet af de helt dyre søgeord.

Tak, Scou.

I forbindelse med en ny kunde, der stod og vaklede mellem Coaching og et andet emne var jeg lige selv inde at se, hvor hård konkurrence, der er på søgeordet Coaching. Jeg var chokeret Surprise... Og det skal der ellers noget til.

Venlig hilsen Christian

Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:46

Hejsa

Jeg har en meget billig måde du kan gøre det på du ville nok ikke være den første på listen men mener du kan komme frem på første side måske 4-5 :)

det er meget simpel skriv en mail og jeg ville forklare det nærmere

MVH

Didem

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:26
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 14:51

Didem:

Hejsa

Jeg har en meget billig måde du kan gøre det på du ville nok ikke være den første på listen men mener du kan komme frem på første side måske 4-5 :)

det er meget simpel skriv en mail og jeg ville forklare det nærmere

MVH

Didem

Og her vil jeg bare indskyde at billige og nemme måder til høje placeringer på meget konkurrenceprægede søgeord findes ikke. Så lad være med at falde for tilbud om den slags.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 16. Aug 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:04

Hej Skou.

Valgte at blande mig i debatten, da jeg har kørt ad-words gennm et bureau siden 1/5/2007, og min placering har været perfekt. Arbejder godt nok med lidt specielle produkter - (bl.a. ædelmetaller), men ligger øverst enten i det gule felt eller øverst til højre på  mindst 5 af mine ca. 20 søgeord. Statistikkerne viser også en hit-rate på over 20%(antal søgere som klikker på på min hjemmeside). Har  betalt 5.000 + moms for kampagnen som har giver mere end jeg kunne drømme om. Min annoncering på andre medier har aldrig givet henvendelser, så jeg kan kun anbefale at bruge google ad words. 

Hilsen Karsten  

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 10:03

Skou:

Jeg tror bestemt, at det er svært at få en høj ranking som coach på google. Jeg er ikke i tvivl om, at konkurrencen er helt enorm på det felt!
Det som eventuelt ville hjælpe dig mere på vej er word-of-mouth.

Det vil sige, at du må prøve at komme i nogle artikler, deltage (evt. gratis) i nogle møder og messer, og få dit navn ud. Aflever dine visitkort til de rigtige mennesker, deltage i forskellige arrangementer, hvor du kan komme i kontakt med samarbejdspartnere eller mulige kunder. Du skal networke og du skal "komme ud".

Det bliver en lidt tung opgave, at sidde derhjemme og smide penge afsted på Ad-Words og før du får set dig om, er der gået 1 år og du har haft 4 kunder.
Jeg vil tro, at du er nødt til at markere dig selv på én eller anden måde, og jeg tror det handler om, at du skal være anerledes og du skal prøve at score dig noget mediedækning i lokalblade, få skrevet nogle artikler m.m.

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 10:28

NicosiaLonghi.com:

Skou:

Jeg tror bestemt, at det er svært at få en høj ranking som coach på google. Jeg er ikke i tvivl om, at konkurrencen er helt enorm på det felt!
Det som eventuelt ville hjælpe dig mere på vej er word-of-mouth.

Det vil sige, at du må prøve at komme i nogle artikler, deltage (evt. gratis) i nogle møder og messer, og få dit navn ud. Aflever dine visitkort til de rigtige mennesker, deltage i forskellige arrangementer, hvor du kan komme i kontakt med samarbejdspartnere eller mulige kunder. Du skal networke og du skal "komme ud".

Det bliver en lidt tung opgave, at sidde derhjemme og smide penge afsted på Ad-Words og før du får set dig om, er der gået 1 år og du har haft 4 kunder.
Jeg vil tro, at du er nødt til at markere dig selv på én eller anden måde, og jeg tror det handler om, at du skal være anerledes og du skal prøve at score dig noget mediedækning i lokalblade, få skrevet nogle artikler m.m.

Jeg kunne ikke være mere enig. Det at være coach har jo netop noget med mennesker at gøre. Men jeg gætter på at du allerede ved den slags gennem din uddannelse. Selv har jeg valgt min coach gennem netop word-of-mouth. En person som jeg kender og respekterer anbefalede mig en coach og den anbefaling alene sænkede alle mine parader og jeg var klar til at prøve det af.

At jeg fik en gratis prøvetime gjorde det naturligvis heller ikke værre. Men anbefalingsmarkedsføring er så effektfuldt at man tror det er løgn. Så brug det flittigt og sørg for at levere varen (og gerne mere end folk forventer).

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Odense
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 10:42

God Jul og Godt Nytår.

Mvh.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 10:56

Hej Schou.

Jeg skriver til dig lige for at komme med et kort tip.

Det er jo ikke nogen hemlighed at der er meget stor konkurrence på lige nøjagtig ordet Coaching. Derfor kan det måske være en ide at droppe de meget brede søgeord.

Som eksempel kan jeg nævne;

hvis jeg var nået til et punkt i mit liv, hvor jeg kunne have brug for en coach, ville jeg måske først søge på ordet Coaching.

Der er to muligheder for hvordan det så efterfølgende ville være for mit vedkommende,.

1. enten ville jeg give op fordi der var så mange forskellige typer af coaching. eller også stopper min søgning fordi jeg ikke er nået til en beslutning om køb.

2. Jeg ville se siderne igennem og nå til en situation, hvor jeg er klar over hvad jeg vil købe. Når jeg ved det, laver jeg en ny søgning på google hvor jeg søger mere specifikt på mit købsønske for at sikre mig, at jeg vælger den rigtige leverandør. Når det handler om en serviceydelse, er der jo ikke nogen returret. :)

Når jeg har lavet min meget specifikke søgning, vælger jeg min leverandør.

Jeg ved ikke om du kan følge min tankegang, men jeg ville aldrig anbefale en af mine kunder, at ligge med en serviceydelse på et meget bredt søgeord.

Man kan diskutere frem og tilbage omkring webshops, men lige i denne branche, som efter min erfaring er den dyreste på markedet. Vil det hurtigt være omkostningsfuldt at ligge som nr. 1 på et breds søgeord.

Jeg er sikker på at din Roi vil være langt bedre; du vil få flere salg pr. x antal kliks, du vil få en billigere klikspris, du vil få en bedre CTR. altså generelt en bedre kampagne.

Jeg håber at dette var nyttigt for dig.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig,

Mvh.

Fra Tasiilaq, Østgrønland
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:42

Hej Skou

NicosiaLonghi har ret!

Der er trængsel om at blive synlig på Google, og det vil være en fordel at finde andre veje til at blive kendt.

Word of mouth er en god ide.

Jeg vil anbefale læsning af Rich Schefrens Attention Age doctrine 2, på linket:

http://www.strategicprofits.com/doctrinenew/inter.html

Da jeg læste den  nikkede jeg genkendende for hver side. Især hæftede jeg mig ved Schefrens bemærkninger om at kunderne er trætte af påtrængende sælgere og reklamer. Jeg har selv installeret adblock på min firefox-browser, så jeg kan dræbe irriterende påtrængende flimrende reklamer. (Men stilfærdige google-tekstreklamer kommer  stadig igennem)

For et år siden ændrede jeg totalt min hjemmeside. Jeg oprettede en wordpress-blog som min eneste website, idet jeg tænkte at når det nu er så nemt at skrive en meddelelse på bloggen, må den også være ideel til at reklamere for mine bøger. Jeg blev forbavset over at så mange kunder over hele verden finder frem til mig, og jeg gætter at det blandt andet skyldes at hver gang jeg sætter noget på hjemmesiden, sendes der et ping ud til alverden som signal om at der er nyt på min hjemmeside. Desuden har kunderne mulighed for at abonnere på rss-feed fra min hjemmeside.

Jeg læste dit indlæg på en anden tråd, den om at tjene penge uden at røre en finger.

Jeg kunne godt lide din bemærkning om at det ikke er nok at bruge fingrene, men det er også nødvendigt at lette røven.

Det fik mig til at besøge din hjemmeside, og jeg ser at du allerede er godt igang med word-of-mouth med omtale i avisen. 

Venlig hilsen

Gerda

http://www.neriusaaqbooks.com 

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)