Hej Schou.
Jeg skriver til dig lige for at komme med et kort tip.
Det er jo ikke nogen hemlighed at der er meget stor konkurrence på lige nøjagtig ordet Coaching. Derfor kan det måske være en ide at droppe de meget brede søgeord.
Som eksempel kan jeg nævne;
hvis jeg var nået til et punkt i mit liv, hvor jeg kunne have brug for en coach, ville jeg måske først søge på ordet Coaching.
Der er to muligheder for hvordan det så efterfølgende ville være for mit vedkommende,.
1. enten ville jeg give op fordi der var så mange forskellige typer af coaching. eller også stopper min søgning fordi jeg ikke er nået til en beslutning om køb.
2. Jeg ville se siderne igennem og nå til en situation, hvor jeg er klar over hvad jeg vil købe. Når jeg ved det, laver jeg en ny søgning på google hvor jeg søger mere specifikt på mit købsønske for at sikre mig, at jeg vælger den rigtige leverandør. Når det handler om en serviceydelse, er der jo ikke nogen returret. :)
Når jeg har lavet min meget specifikke søgning, vælger jeg min leverandør.
Jeg ved ikke om du kan følge min tankegang, men jeg ville aldrig anbefale en af mine kunder, at ligge med en serviceydelse på et meget bredt søgeord.
Man kan diskutere frem og tilbage omkring webshops, men lige i denne branche, som efter min erfaring er den dyreste på markedet. Vil det hurtigt være omkostningsfuldt at ligge som nr. 1 på et breds søgeord.
Jeg er sikker på at din Roi vil være langt bedre; du vil få flere salg pr. x antal kliks, du vil få en billigere klikspris, du vil få en bedre CTR. altså generelt en bedre kampagne.
Jeg håber at dette var nyttigt for dig.
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig,
Mvh.