Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero - flere brugere?

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 22. Nov 19
Indlæg ialt: 7
Fra  1999 Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan ikke bare oprette to brugere eller? :)
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 12
Fra  Feltet.dk, Velomio.com, Motionsfeltet.dk, JJnet.dk Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det kan jeg ikke se, at man kan til det samme regnskab.

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg stemmer i som en af de få.

Det er helt bestemt en funktion jeg også gerne vil have.

Jeg har i forvejen en konto med adgang og skal nu have et nyt selskab sammen med en anden. Jeg ønsker ikke to logins, og jeg ønsker ikke at dele mit login med en anden.

Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 12
Fra  Feltet.dk, Velomio.com, Motionsfeltet.dk, JJnet.dk Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:

Jeg har i forvejen en konto med adgang og skal nu have et nyt selskab sammen med en anden. Jeg ønsker ikke to logins, og jeg ønsker ikke at dele mit login med en anden



Helt enig. Det er den eneste grund til, at jeg er ved hos E-conomic, desværre. Jeg vil gerne skifte, da Dinero har andre gode funktioner.

Jeg ønsker dog ikke min sælger skal have adgang til alle regnskabstal. Derfor bruger jeg E-conomic, hvor han har adgang til fakturering af sine egne salg. Det giver ikke mening, at jeg skal stå for det for mig.

Fra Ringe
Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er rigtig glad for Dinero, men der er nogle små detaljer som er lidt irriterende. Flere brugere er en af de ting der kunne være smart. 

Fra Risskov
Tilmeldt 3. Nov 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig - vil klart se muligheder for at man kan logge ind uden at skulle dele alle regnskaber med den anden part.

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 7. Dec 20
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det overrasker også mig meget. 

Vi er to ejere af firmaet der gerne vil have en bruger hver. I min verden virker det underligt at man ikke har revisionsspor på et regnsakbssystem, som jo kræver at hver brugere har sin egen login. 

 

Den feature vil vi også gerne have. 

Christian Gravgaard,
BizPerformer

BizPerformer er din digitale ledsager til at fremme trivsel på arbejdspladsen. Vores platform tilbyder en omfattende oversigt over dine medarbejderes trivsel, præsenteret i letforståelige grafer, genereret fra vores regelmæssige pulsmåling MinTrivsel.

Fra Hadsten
Tilmeldt 19. Apr 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person
Kom nu lige ind i kampen.

Jeg er med på, at Dinero henvender sig til mindre virksomheder. Men det betyder da ikke, at man skal gå på kompromis med en helt basal sikkerhedsfeature og sige, at folk bare må dele ud af deres kodeord, hvis andre skal have adgang til regnskabet. For min skyld kan I starte i det små og sige, at alle brugere har samme rettigheder (måske med undtagelse af at slette "ejeren" af virksomheden). Senere hen kan I så videreudvikle, så sælgere kan have adgang til at lave tilbud osv. uden at kunne se hele regnskabet.

Men I skal altså i gang med opgaven. Den har været forespurgt i flere år og det bliver ikke ved med at gå, at I bare ignorerer brugerne og siger, at behovet ikke er så stort.

Gi' den nu gas, som I plejer 😎
Tilmeldt 17. May 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bakker op! Lyder meget fornuftigt at give flere burgere adgang til systemet med deres egen login - GDPR, mulighed at se hvem har lavet hvad osv.
Tilmeldt 9. Aug 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Er det stadigvæk din anbefaling at man skal skifte til E-conomic når man får en størrelse hvor ejerleder ønsker hjælp til økonomistyringen?

Det ville være rart at kunne have en ekstern bogholder til at arbejde et par timer om ugen uden at hele virksomheden skal udleveres til bogholderen...

Mvh
Bo
Side 3 ud af 5 (41 indlæg)