|
Nej, det kan jeg ikke se, at man kan til det samme regnskab.
Nej, det kan jeg ikke se, at man kan til det samme regnskab. |
Jeg stemmer i som en af de få. Det er helt bestemt en funktion jeg også gerne vil have. Jeg har i forvejen en konto med adgang og skal nu have et nyt selskab sammen med en anden. Jeg ønsker ikke to logins, og jeg ønsker ikke at dele mit login med en anden. |
Helt enig. Det er den eneste grund til, at jeg er ved hos E-conomic, desværre. Jeg vil gerne skifte, da Dinero har andre gode funktioner. Jeg ønsker dog ikke min sælger skal have adgang til alle regnskabstal. Derfor bruger jeg E-conomic, hvor han har adgang til fakturering af sine egne salg. Det giver ikke mening, at jeg skal stå for det for mig. |
Jeg er rigtig glad for Dinero, men der er nogle små detaljer som er lidt irriterende. Flere brugere er en af de ting der kunne være smart. |
Enig - vil klart se muligheder for at man kan logge ind uden at skulle dele alle regnskaber med den anden part. |
Det overrasker også mig meget. Vi er to ejere af firmaet der gerne vil have en bruger hver. I min verden virker det underligt at man ikke har revisionsspor på et regnsakbssystem, som jo kræver at hver brugere har sin egen login.
Den feature vil vi også gerne have. |
Jeg er med på, at Dinero henvender sig til mindre virksomheder. Men det betyder da ikke, at man skal gå på kompromis med en helt basal sikkerhedsfeature og sige, at folk bare må dele ud af deres kodeord, hvis andre skal have adgang til regnskabet. For min skyld kan I starte i det små og sige, at alle brugere har samme rettigheder (måske med undtagelse af at slette "ejeren" af virksomheden). Senere hen kan I så videreudvikle, så sælgere kan have adgang til at lave tilbud osv. uden at kunne se hele regnskabet. Men I skal altså i gang med opgaven. Den har været forespurgt i flere år og det bliver ikke ved med at gå, at I bare ignorerer brugerne og siger, at behovet ikke er så stort. Gi' den nu gas, som I plejer 😎 |
Er det stadigvæk din anbefaling at man skal skifte til E-conomic når man får en størrelse hvor ejerleder ønsker hjælp til økonomistyringen? Det ville være rart at kunne have en ekstern bogholder til at arbejde et par timer om ugen uden at hele virksomheden skal udleveres til bogholderen... Mvh Bo |