Hej Stine. :)
Jeg har selv prøvet Binær optioner på http://www.easyinvest.dk/. og jeg opdaget at det ikke er en færre spil/game/investering, kald det hvad du ville!
Jeg fandt på min strategi, da jeg lod som om jeg spillet på 60 sek. og valgte at gætte ned efter hver 60 sek. og jeg vandt altid efter 7 spil max.
Min strategi var at satse på enten den gik ned eller op. feks. hvis jeg startede med at gætte ned, så ville jeg gætte den ned, efter hver 60 sek, indtil jeg vandt.
Men men kan ikke satse på hvor meget man ønsker selv, det er forudbestemt, med andre ord, chanchen er meget større for at du taber end vinder.
Dermed fik min penge tilbage og droppet det! Da jeg føler det er snyd og bedrag, da reglerne er ikke færre! :)
Ellers tjek min strategi ned under, som jeg havde tænke at spille!

Jeg synes, det er rent gambling.
Hvis du ville tjene penge på nettet, så synes jeg du skal begynde på affiliate marketing, her kan du begynde småt, men med tiden ville du begynde at tjene godt, da indtjening fordobles med tiden osv.
Her er affiliate marketing hjemmeside, som er den bedste i Danmark. www. partner-ads .com/dk! Måske kender du den?
Det var min tanker til dig:)
Held og Lykke med det hele :)
VH Dan