Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypals betydning for salg

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Bagsværd
Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Er der nogle der kan fortælle mig, hvor meget paypal betyder for antallet af salg på ens webshop? Jeg har personligt intet problem med paypal, men måske er den genrelle holdning i DK anderledes? Jeg oplever at besøgende på min hjemmeside ligger varer i kurven, når til checkout også ikke videre. Jeg har kun paypal som betalingsmulighed, og jeg tænker at det er dette der er skyld i problemet. Jeg har ansøgt hos tellers, så jeg venter bare, men derfor ville jeg gerne høre om andres tanker og erfaringer omkring paypal?

Tak!

www.minta.dk - En webshop med alt i neglelak og tilbehør! Et kæmpe univers af farver!

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt har jeg heller ikke selv noget problem med paypal. 

Men tjekker man paypals trust bruger så det ikke fordi den lyser af stjerner, ved ikke om det kan have nogen betydning .  

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen tvivl om at en paypal betalingsløsning som det eneste mindsker antallet af køb. Det har jeg set mange statistiske beviser på via de shops jeg har administreret.

Paypal kan selvfølgelig integreres mere eller mindre elegant i webshoppen, og det er selvfølgelig også afgørende for konverteringen. Herudover kan paypal være dyrere for kunden (hvis du surcharger og ikke selv betaler for gebyrene), og så kan du ikke modtage dankort via paypal.

Fra Bagsværd
Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar - ja det var jo umiddelbart også min tanke. Dog rart at få det bekræftet. Paypal er ikke særlig lækkert implementeret på min side, så det har nok også en ekstra stor betydning. Det skriger i hvert fald langt væk af paypal.

Jeg er meget spændt på om der sker en øget konvertering når jeg får godkendt min ansøgning hos tellers og får det sat op på min side.

www.minta.dk - En webshop med alt i neglelak og tilbehør! Et kæmpe univers af farver!

Tilmeldt 9. May 14
Indlæg ialt: 3
Fra  BfR Professional IVS Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Minta, 

Af en iværksætterven, er jeg tidligere blevet oplyst et frafald på 98% når det går op for kunden (læs: danskeren), at det er med PayPal som betalingsmåde. Mange udenlandske kunder foretrækker PayPal løsningen, men mange danskere er ikke vant til det og dropper derfor købet pga., at man skal oprette sig med login osv. - selvom det jo er virkelig simpelt.

Jeg er selv på vej til at oprette min første webshop og har derfor også planer om at bruge NETS/Teller løsningen. Hvad er behandlingstiden på, at man får det godkendt og op at køre? Og er der desuden andre specifikke krav fra NETS/Teller til dit setup/webshop før de vil samarbejde? Jeg mener at have hørt noget med de skrevne betalingsbetingelser skal være på dansk inde på webshoppen..

Mvh.

Lars 

Fra Bagsværd
Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

98 %? Hold da k***!!! Det er meget. Min webshop er helt ny - idag har jeg haft 15 besøgende der har lagt noget i kurven og er gået til checkout. Men kun 1 salg. Jeg er meget spændt på at se om mønsteret ændre sig efter ny betalingsmulighed.

Jeg kan faktisk ikke huske behandlingstiden, men jeg tænker en måneds tid. Der er mange krav fra tellers til webshoppen. Har du kigget på tellers hjemmeside? Der står de alle et eller andet sted. Og ja handelsbetingelser er et af kravene. Kontaktinfor cvr nr osv er også krav. Kan ikke huske det hele, men din webshop skal være meget tæt på færdig før du ansøger. 

www.minta.dk - En webshop med alt i neglelak og tilbehør! Et kæmpe univers af farver!

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

I starten brugte jeg også kun Paypal, og havde kun nogle få handler med mellemrum. Da jeg så fik DanKort betaling på min webshop, steg salget ret kraftigt. Så det betyder helt sikkert noget for salget, hvis man kun har PayPal.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MINTA

Fedt indlæg!


Vi er ejere at virksomheden CleverDeal.dk, hvor vi siden starten har benyttet os af PayPal - hvor vi ligesom dig oplever, at der af og til, er frafald hvor folk anullere købet i betalingsgateaway vinduet.

Vi har derfor lige fået købet et SSL Certifikat og er lige nu igang med at integrere Stripe, som skulle være MEGET mere brugervenligt.


En ting er hvertfald sikkert, og det er at vi glæder os til at se hvordan det kører.

Vh.

Jacob Bager

CleverDeal.dk, Partner

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Fra Bagsværd
Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant.. Jeg glæder mig bare til ansøgning er kørt igennem hos tellers så :)

www.minta.dk - En webshop med alt i neglelak og tilbehør! Et kæmpe univers af farver!

Fra Bagsværd
Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvad stripe er. Er det en måde at integrere paypal eller hvordan? Eller en anden betalings løsning?

www.minta.dk - En webshop med alt i neglelak og tilbehør! Et kæmpe univers af farver!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)