Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg åbne en webshop?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Feb 15
Indlæg ialt: 16
Fra  WARMINGS Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg kunne godt tænke mig at sætte min egen webshop i gang, jegville bare høre jeres mening, om det var en god ide, kom gerne med forslag

og er det overhovedet god forretning.

Og så kunne jeg også bruge noget hjælp til at komme i gang!

Tak på forhånd!

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 16:19

hej,

det ved jeg soerme ikke, ? 

synes du at det er en go ide hvis jeg koeber et par nye sko ? ;)

kom lige med lidt mere her, hvad har du i tankerne ? 

Tilmeldt 15. Feb 15
Fra  WARMINGS Skrevet kl. 16:44

Jeg tænker bare om det er en god idé, da det jo koster penge at åbne en hjemmeside osv.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 16:54

Hvad vil du sælge?

Hvad er din indgangsvinkel?

Andet?

Savner også lidt data ;)

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 17:02

Anders S:

synes du at det er en go ide hvis jeg koeber et par nye sko ? ;)

Godt svar :)

Det kommer sørme an på hvor seriøs du er med det, hvorfor du gør det og en masse andet.

En webshop kan gøre dig rig, fattig eller slet ingen ting..

Kan du skaffe dine produkter billigt, eller er det en service af en form, har du erfaring med markedsføring osv. Der er en masse ting i det :)

Men ja, jeg synes det er en god ide, hvis du har en god ide, evnerne, tålmodigheden og kapital til det :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:04

Hej Tobias 

En webshop kan være en rigtig god forretning, hvis du har et godt produkt, kapital til markedsføring samt en masse gå på mod. Derimod ses det desværre også at mange starter en webshop, blot for at gøre det. For disse bliver det desværre tit en masse spildte kræfter, da konceptet på ingen måde var gennemarbejdet før den endelige søsætning. 

Find et produkt som du tro på, undersøg derefter markedet. Lad din mavefornemmelse lede dig derfra. 

God søndag :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 17:34

hej Tobias,

du skal gøre det hvis du ønsker at få erfaring med online forretning, for her kan du for en billig penge få meget erfaring, her på amino er der alle de gode råd der skal til for at åbne en webshop med succes - men isidste ende handler det om hvor god en købmand du er og ja det kommer til at koste dig penge inden du overhovedet ser en krone og der kan snildt gå et år.

På sitetrader.dk kan du se en masse webshops hvor folk har givet op - listen er lang og de har kun sat penge til fordi de ikke har været velforberedt fra start af med en ordentlig forretningsplan der fortæller dem hvordan de skal generere en fortjeneste med deres forretning.

bevares der er nogle der har god omsætning og nu vil høste fortjeneste af deres gode ide og hårde arbejde - deres exitplan har virket fordi de var velforberedte.

Det er en rigtig god måde at komme igang med online erfaring, men husk du tjener ikke penge ved at tilbyde et produkt i en webshop som ingen kender til, derfor skal du bruge meget tid på markedsføring og det er som regel ikke gratis!

Mit sidste råd er at tænke stort og differentier dig ved at tilbyde en service for andre , altså du afhjælper et problem eller tilbyder en service som gør det nemmere for andre indenfor et område du brænder for - på et tidspunkt finder du ud af at pengene kommer med denne metode. held og lykke :)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 15. Feb 15
Fra  WARMINGS Skrevet kl. 21:00

Jeg har tænkt mig at sælge sceneudstyr, som højtalere, lys, og alt muligt andet af den slags!

Tak for hjælpen folkens! Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)