Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero eller Billys billing

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt ny med at bruge regneskabs programmer. Jeg vil gerne lave min daglige kasseraport på pc for min pizzeria, jeg har valgt at downloade disse to programmer men jeg synes at jeg ikke forstår noget af det. jeg plejer at bruge den grønne hæfte når jeg skal lave daglig kasseraport. Jeg bruger gammeldags metode for at lave daglig kasserapport opgørelse, hvor jeg har en kasse apparat og dankort terminal, hvor jeg modregner differencen for at finde indjening, jeg inkluder og klipser også alle udgift kvitteringer sammen for den dag dvs kontant køb eller dankort køb. Eer der nogen der kan hjælpe mig fordi jeg har begge programmer på prøve ellers gidder jeg ikke kæbe nogen af dem hvis de ikke kan lave daglig  kasseraport opgørelse på en meget enkelt måde? Fakutering er jeg ligeglad med.

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke hjælpe med de nogle af dem du nævner, men hjælper gerne hvis du vil vil forsøge dig med Saldi.

Du starter med at oprette en gratis konto på http://www.saldi.dk/opret-gratis, aktiverer med den mail du modtager og logger ind i dit regnskab.

Så klikker du på kassekladde og på ny og går i gang med at bogføre, på samme måde som du ville gøre i din kasserapport.

Er der noget du ikke lige kan finde ud af, så ring på 4690 2208.

God fornøjelse.

/Peter

SALDI Regnskab for iværksættere

Fra Århus
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg kender ikke meget til Dinero.

Men har anvendt Billy i 1½ år. 

Der er nogle små irritationsmomenter - men i det store og hele syntes jeg det fungerer let og overskueligt.

Deres service og hotline er god og de har åben på tidspunkter, hvor mange andre holder lukket. Og så er de hurtige til at vende tilbage på spørgsmål.

Det skal dog siges, at jeg ikke selv bruger programmet til daglig kasserapport i samme stil, som du åbenbart vil.

Men jeg kan ikke umiddelbart se noget problem i, at du anvender det og bruger deres kassekladde, i samme stil, som du før har anvendt det grønne hæfte.

Men ring evt. til dem og få nogle gode råd.

Det tror jeg gerne de vil give dig.

Held og lykke

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinero har ingen prøve periode det er gratis så længe du ønsker det blot til info :-) 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 04:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Sikker på Ib Abildgaard snart kommer på banen. Han er stor fan af Billy's Billing.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå mit første indlæg kom ikke igennem så prøver lige igen.

Har selv brugt Billy i en del år og været ganske tilfreds, men jeg vil IKKE anbefale dem til nogen efter de problemer jeg har med at få lukket/stoppet min konto. 

Jeg har siden december prøvet at få svar på hvordan jeg lukker min konto da jeg ganske enkelt ikke kan hitte ud af det, og ville i samme forbindelse høre med de regnskaber jeg havde fra foregående år. Jeg har endnu ikke formået at få svar på trods af jeg har brugt forskellige mails og det er ikke muligt for mig at ringe i deres åbningstid så mail er eneste løsning, eller hov nej jeg har også prøvet på facebook men der svare de ikke, så ender nok med jeg kommer til at betale en mdr mere da jeg først i næste mdr kan spærre mit kort så de ikke kan blive ved med at trække penge fra det...

Jeg tror de er blevet så presset at de ikke vil lade betalende kunder gå og kan de trække den 1-2-3-4-? mdr ekstra så er det jo mange penge ekstra. og jeg kan se på Facebook at jeg ikke er eneste med samme problem. 

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du kan uden problem bruge Dinero eller Billy til dit formål. Det giver samme resultat - og du kunne betale en bogholder for lige at vise dig konkret hvad du gør med at indlægge selve kasses resultatet og få det delt i cash og dankort så beløbet havner korrekt på bank og kontant kasse - og dine udgifter må du så lægge ind - enten som samlebilag med dem klipset sammen eller delt hvis du vil ha overblik over de forskellige udgiftsgrupper

En bogholder - 2 timers gennemgang - eller kursus på www.regnskabsskolen.dk og du er kørende, uanset hvilket af de to programmer du tager og du kan jo starte med at teste det gratis Dinero trods alt , mens du forsætter din egen metode, indtil du føler dig tryg ved det

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

ja som John skriver, så kan begge programmer anvendes og er gode.

Jeg foretrækker dog Dinero, det finder jeg mest brugervenligt.

Elsker deres balance funktion, den er gratis, skal man f.eks. betale for i andre regnskabsprogrammer såsom debitoor.

Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan virkelig godt lide Dinero desigen

Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kan hjælpe mig og skrive et hurtig guide for daglig kasserapport opsætning i Deniro!! Hvordan kan jeg bogføre min daglige kasserapport meget simpelt dvs indtjening via dankort  og indtjening kontant  per dag, samt udgifter for den dag. Det vil være for mig et stort hjælp. Jeg har tænkt mig at lave hele min årsregnskab i denioro, men det kunne være rart også at bruge deniro til at lave daglig kasse opgørelse med indtægter og udgifter. Er der nogen der kan hjælpe mig med det hurtig og simplet, så vil jeg ikke ha noget imod at købe pro version?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)