Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker feedback på ny webshop

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 10. Feb 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! Jeg ønsker feedback på min nye webshop: http://flytte-shop.dk 

Følgende skal tages hensyn til:

Headeren skal tiljusteres

Flere produkter på vej

Ikke arbejdet på mobil-delen endnu

Følgende ønskes at lægges vægt på:

Trust - Er siden troværdig? Kunne du finde på at smide en ordre?

Forside, enkelte produkter, kategori-titler, design, brugervenlighed.

Og sig også gerne til, hvis i finder små fejl og tastefejl.

Jeg siger tak på forhånd, og hvis i ønsker det er der en rabat-kode på 15% til jer alle der smider noget konstruktivt kritik: "amino"

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes logoet er små-utydeligt (på mac retina display), bryder mig heller ikke om logoet.

Synes det er en mega god idé med sæt af køkkenredskaber, til toiletttet mm. til folk, som lige er flyttet ind et nyt sted.

Designet er pænt og simpelt.

Fragt logoet i toppen til højre er rimelig uskarpt.

Synes den header skal total omstruktureres - evt. mere eller mindre fjernes helt, så menuen kommer derop :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side og fedt koncept. Jeg tror helt sikkert at shoppen har potentiale til at blive en succes.

Jeg kan ikke finde nogen "om os" side. Den synes jeg i mangler.
Nu er jeg jo selv en video-mand, så jeg savner måske også en video omkring jer, jeres koncept, lokation osv. 

Når man tilføjer noget til kurven, ligner det at der står "minus" foran prisen. 

Jeres fragtpris er også ret høj. Det er sikkert ikke et problem ved større ordre, men hvis man bestiller en borskåner til 20 kr. er 49 kr. i fragt ret meget.  

Mvh.
Tobias 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Tilmeldt 10. Feb 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedbacken drenge, det er lækkert! Vi synes også selv headeren kunne bruge en kærlig hånd, så den er vi igang med at løse. Vi tilføjer en 'om os' side, det er nok også en meget god idé. Vi har faktisk fået tilbudt en gratis film til forklaring af vores koncept, kunne godt være vi skal tage i mod det så :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes helt sikkert I skal tage i mod det tilbud! Bare sørg for at den bliver kort og simpel. Normalt anbefaler jeg at en præsentationsvideo skal være 45-60 sekunder. Og så sørg for at de har styr på lyden. Hvis en video har dårlig lyd, skader den for det meste mere end den gør gavn :D

Mvh.
Tobias 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Tilmeldt 10. Feb 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har set deres videoer, de har sgu styr på det :)

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeres tre fordele i højre hjørne kunne godt gøres lidt mere tydeligt, evt med en anden farve lastbil. :)

 

Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt her fra - min 19 årige søn og jeg har lige kigget sammen. 

Han er vild med det er knap så tuttenuttet som de side moren ellers finder - og priserne er absolut rimelige. 

Men de to kasser til højre i topbilledet giver for meget flimmer til mig. 

siden er dejlig nem at finde rundt på og alt er overskueligt. 

Tilmeldt 10. Feb 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedbacken begge to! Der arbejdes allerede på headeren. Og kan godt være vi også skal overveje udskiftning af de to kasser :-)

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Lige først, navnet. Først tænkte jeg at det var noget med at I hjalp med flytningen..
Da jeg så gik på webshoppen og så konceptet kom jeg til at tænke på, om man mon bruger jer mere end én gang i livet..? (altså end når man flytter hjemme fra).

Det kræver en del energi at få unge til at kende jeres shop - hvorefter de måske kun bruger jer én gang.
Ifht. domænet er det ærgerligt at nogle andre har flytteshop.dk.

Siden er generelt troværdig, men jeres sliders virker hjemmelavede.
Jeg ville ikke smide en ordre fordi: jeg ikke er målgruppen, der er ingen trustpilot el.lign., Dankort-blåstemplingen har en værdi - og mangler..

Bindestregen ved indkøbskurvens beløb ligner et minus og giver dermed et negativt tal.

"Tilføj til kurv" fra forsiden får produkterne til at hoppe rundt.

I footerteksten "Spar tid når du skal flytte hjemmefra" starter alle jeres sætninger med jer selv. Der er altså ikke hovedfokus på kunden i jeres skrivestil.
Samtidig bruger I forskellige ord for at beskrive jer selv; vi, firmaet, FlytteShop - og det virker bare ikke helt 100% gennemarbejdet. Primært det sted hvor der står "firmaet" er lidt underligt. 

VH Jonathan 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)