Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook-hjælp

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Animaks Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.
Jeg har lavet en Facebook-kampagne med en lille konkurrence hvor der skulle svares på et spørgsmål og så deltager de i en konkurrence.
Så langt så godt...
Nu er så kampagnen slut og vises dermed ikke på Facebook mere.
Nu skal jeg så gå ind og se hvem der har svaret og hvem der vinder premierne. Men når jeg via Annonceadmenistrator går ind på kampagnen, kan jeg bland andet se hvor mange "likes" der er kommet og hvor mange der har svaret MEN jeg kan IKKE se HVAD de har svaret hvem der har skrevet, så jeg kan ikke afgøre konkurrencen... JA jeg er en klovn!
Er det nogen der ved om jeg på en eller anden måde kan gå ind og se svarene på en afsluttet kampagne?

Med venlig hilsen Klovnen

ANIMAKS.DK Stort udvalg af naturlige tyggeartikler og ben til hund i alle størrelser.
Vi har også MEGET billige loppemidler i alle de kendte mærker.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har du brugt til at lave din konkurrence?
Er det blot et opslag på en side, en app eller hvad?
Jeg benytter Woobox app til at trække vindere ud fra opslag.

Fra Svendborg
Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Animaks Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lavet et "betalt opslag" igennem annonceadministrator. -Opret annonce -Send folk til dit website...

 

 

ANIMAKS.DK Stort udvalg af naturlige tyggeartikler og ben til hund i alle størrelser.
Vi har også MEGET billige loppemidler i alle de kendte mærker.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke umiddelbart prøvet lignende før. Jeg tænker blot, at hvis du har lavet et opslag - betalt eller ej - burde det fremgå af din sides tidslinje? - Kan ikke helt greje hvor det er folk har kommenteret?
Til konkurrencer bruger nogen en Facebook-app. Men langt de fleste bruger et ganske almindeligt opslag på Facebook-siden - Dette vælger nogen så at booste.

Tilmeldt 26. Jan 15
Indlæg ialt: 17
Fra  L Kommunikation Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg har lige kigget på din facebookside, for at hjælpe dig. Du kan gå ind på din side og scrolle ned til det opslag du lavede 13. januar 16.04. Her klikker du på talebobbel-ikonet og så kan du se alle, der har svaret. 

Du kan også gå ind på din side og klikke på "indblik"
og så "opslag" her finder du alle dine opslag på siden.
Find opslaget fra 13. januar og klik på det.
Her får du en oversigt overopslaget og du ser også hvor mange der har 'liket' delt og kommenteret.
Klik igen på talebobbel-ikonet,
så kommer du ind på det oprindelige opslag
og kan se, hvad folk har kommenteret. 

Håber det hjalp dig lidt på vej. :) 

Med venlig hilsen
Louise Laustsen 

Fra Svendborg
Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Animaks Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise. Tusind tak for hjælpen. Men det var ikke den konkurrence det drejet sig om -desværre. Den konkurrence du har set var et almindelig opslag på min facebook-sede. Den jeg har problem med, var et betalt opslag der udløbet i går og dermed er opslaget/annoncen væk.

Igen tusind tak for hjælpen :-)

ANIMAKS.DK Stort udvalg af naturlige tyggeartikler og ben til hund i alle størrelser.
Vi har også MEGET billige loppemidler i alle de kendte mærker.

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

I din annonceadministrator trykker du på kampagnen --> annoncesættet --> annoncen --> forhåndsvisning af annonce --> Vis i nyhedssfeed --> klik på kommentarer.

Her skulle det gerne fremgå.

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)